![]() |
|
Oprogramowanie, wyświetlacz, nawigacja Wszystko co tyczy się głównego wyświetlacza, oprogramowania motocykla, nawigacji i podobnych |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Mateusz, nie mieszkasz w okolicach Warszawy? Można by przetestować z kimś kto już ma taki zestawâŚ
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 12
Motocykl: ATAS 2021 DCT
![]() Online: 20 godz 4 min 22 s
|
![]() Cytat:
Mam jeszcze pomysł wszystko zrestartować i sparować wszystko od nowa, czyli: 1. telefon BT 2. interkom BT 3. telefon applecar Przy okazji podpytam: czy powyższa kolejność jest w porządku? Kojarzę, że tak w serwisie to się odbyło. Dziękuję! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Co prawda nie mam CRF1100 i iPhone'a ale rzeczywiście sugerowałbym reset wszelakich ustawień BT i sparowanie wszystkiego od nowa.
Ja bym to zrobił tak: 1. Instalacja na telefonie apki Sena BT Device Manager - umożliwi to podgląd, który z profili BT jest używany przez Senę, 2. Reset sparowanych urządzeń w Senie, 3. Firmware update w Senie (jeśli nie jest najnowszy) 4. Reset połączeń BT dot. Seny i NAT w iPhone 5. Reset sparowanych urządzeń w NAT. Jak już mamy wszystko "czyste" zacząłbym od sparowania Seny z NAT. Dopiero potem parowałbym telefon z moto (i to koniecznie przy aktywnym w danym momencie połączeniu Sena-NAT). Dopiero na koniec CarPlay. Niestety to wszystko trochę gdybanie bo nie mam pojęcia jakie tam opcje parowania BT i CarPlay są w CRF1100. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przetwornica USB 3A a ładowanie telefonu | Kamyk | Wszystko dla Afryki | 4 | 18.09.2018 09:28 |