Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20.03.2022, 19:12   #1
Micek80


Zarejestrowany: Aug 2021
Posty: 29
Motocykl: CRF300L
Micek80 jest na dystyngowanej drodze
Online: 13 godz 33 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał muszel72 Zobacz post
Nic nie musisz obcinać ani wiercić. Daj tylko dłuższe o ok 1 cm śruby.
Lusterka polecane przez Matjasa. To są hiszpańskie VICMA. Nie drżą, wszystko widać, niedrogie.
Dziś próbowałem zamontować te handbary Zeta. Dałem dłuższe śruby M6 tak jak doradziłeś.. Jednak jak wszystko podkręcam na sztywno to manetka gazu bardzo ciężko chodzi i kręci się razem z tą śrubą co wchodzi do kierownicy. Może w Rally jest inaczej niż w zwykłej 300L. Nawet w instrukcji montażu jest pokazane że trzeba docinać. Jak to najlepiej zamontować żeby wszystko grało?
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG_20220320_183255454.jpg (557.3 KB, 28 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_20220320_183405597.jpg (636.2 KB, 24 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_20220320_191119963.jpg (417.4 KB, 26 wyświetleń)
Micek80 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.03.2022, 22:37   #2
Danny
Moderator
 
Danny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 1,432
Motocykl: CRF1000D, CRF300L
Przebieg: 65k+25k
Danny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 18 godz 5 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Micek80 Zobacz post

Cytat:
Napisał muszel72 Zobacz post
Nic nie musisz obcinać ani wiercić. Daj tylko dłuższe o ok 1 cm śruby.
Dziś próbowałem zamontować te handbary Zeta. Dałem dłuższe śruby M6 tak jak doradziłeś.. Jednak jak wszystko podkręcam na sztywno to manetka gazu bardzo ciężko chodzi i kręci się razem z tą śrubą co wchodzi do kierownicy. Może w Rally jest inaczej niż w zwykłej 300L
Tak ma być. Kolega który Ci doradza zamontował tak samo, zobacz jego post #245. Dzięki temu macie gratis funkcję tempomatu.
__________________
"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."
Danny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.03.2022, 06:10   #3
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,811
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 18 godz 15 min 3 s
Domyślnie

To ja jeszcze raz napiszę. Nic nie obcinałem, zostawiłem ciężarki ori, dałem dłuższą śrubę, żadnego tempomatu gratis nie mam bo nic nie blokuje, kilka razy w trawie wylądował na kierze, nic się nie urwało, nie przesunęło. Normalnie nie wiem jak ja to zrobiłem Jutro kolejna wymiana oliwy.
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.03.2022, 07:16   #4
przemo77390


Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,906
Motocykl: inne moto
przemo77390 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 7 godz 21 min 4 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał muszel72 Zobacz post
To ja jeszcze raz napiszę. Nic nie obcinałem, zostawiłem ciężarki ori, dałem dłuższą śrubę, żadnego tempomatu gratis nie mam bo nic nie blokuje, kilka razy w trawie wylądował na kierze, nic się nie urwało, nie przesunęło. Normalnie nie wiem jak ja to zrobiłem Jutro kolejna wymiana oliwy.
CRFka naoliwiona jak turysta nad Bałtykiem
przemo77390 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Modyfikacje Husqvarna 701 7Greg Husqvarna 701 503 Wczoraj 19:10
Modyfikacje przy DCT mdxmd NAT - Warsztat 30 03.04.2019 10:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.