Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01.03.2022, 21:32   #1
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,823
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 7 godz 17 min 28 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał JarekO Zobacz post
Ja sobie głupio żartuję. Napraw i ciesz się sprzętem.
Dobrze żartujesz

Polubiłem tą maszynę na wstępie, i cokolwiek ją boli, biorąc pod uwagę poziom popularności sprzętu będzie do ogarnięcia.

Dam znać, samodzielne rozkminy już sobie odpuszczam, nie mam na to głowy i czasu.

Ostatnio edytowane przez zimny : 02.03.2022 o 12:44
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.03.2022, 11:36   #2
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,823
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 7 godz 17 min 28 s
Domyślnie

Temat ustalony.

Kolega mechanik miał dostęp do kompa OEM BMW bo Motoscan i GS911 nie pokazywały tego co trzeba.

Moje ingerencje w kabelki nic nie zepsuły ani nie spowodowały żadnych błędów, czyli jednak nie jest to taki prom kosmiczny.

Błąd C1DF1 czyli podstawowy przy zawieszaniu się szczotek w silniku pompy ABS.

Teraz uwaga, wstępnie mam ambicje sam to naprawić Najwyżej moto już dożywotnio zostanie bez ABSu. Jedyny problem to to, że pompa była "renegerowana" w sposób beznadziejny i kowalski. Nie wiem zatem co zobaczę jak rozbiorę ale mam pewne pomysły. Sporo wiedzy jest na BMW forum, a najwięcej za różnych zagranicznych, niekoniecznie anglojęzycznych stronach. Najlepiej by było gdyby pompa była bez wcześniejszych ingerencji ale cóż poradzić.

Silnik pompy ABS jest w GSie 1200 na 95% dokładnie ten sam co w... Focusie MK3 z lat 2010-2013. Nie muszę mówić że pompki do focusa kosztują ułamek tego co do GSa (jako dawca silnika).



...pomijam młotkowe zakuwanie silnika.

Suma sumarum - o ile nie zdecyduję się oddać pompy w doświadczone ręce, to najpierw muszę dokładnie sprawdzić numery i model silnika pompy u siebie i upewnić się w kwestii dawcy. Z tego co odnotowałem to jest prawdopodobnie pompa ATE MK61, występująca m.in. np w Focusie MK3 z lat 2011-2014 i wielu autach VAG.

Dzięki za zainteresowanie i porady - temat nie rozwiązany ale zdiagnozowany.

Jakbym sam to ogarniał, zrobię fotorelację.

Pozdrawiam
zimny
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.