|
|
|
|
#1 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Ingerowałem w can w Gs , KTM i nigdy nie było z tym problemów
|
|
|
|
#2 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Z braku pomysłów dopuszczam że i tak może być z tą szyną. Ale jak taka "ingerencja" tak wpływa na działanie całego ABSu to jest to motocykl specjalnej troski albo ostrożności elektrycznej..
Matjas - nie wiem o co kaman z wpinaniem się w tylne światło do pobrania napięcia dla sterowania przekaźnikiem. Od przynajmniej 10 lat tak robiłem w każdym moto i nigdy najmniejszego problemu. Co do tych 0,3V sprawdziłem tylko po wyłączeniu, później nie... Maciek - zgadzam sie z obiema kwestiami, jak działa ten ABS to doskonale, to fakt. Też nie miałem lepiej działającego. Dwa - że może i taka ingerencja, choć uważam że to żadna ingerencja, mieć jakieś znaczenie. Niczego nie wykluczam ale zdalnie już nie będę tego rozkminiał. Mój mechanik też mówił o odpięciu wszelkiego szpeju i najdrobniejszych kabelków od fabrycznej instalacji do sprawdzenia. Jutro na wieczór odstawiam mu motocykl i poduma nad tematem, sprawdzi czujniki, odpowietrzenie itp itd. Także obstawia jakąś pierdołę elektryczną, czujnik lub szczotki silnika pompy. Jak nie zaradzi to namiary na właściwych ludzi mam. Dzięki! Ostatnio edytowane przez zimny : 01.03.2022 o 23:41 |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 32 min 7 s
|
Zimny, krótka piłka: ile chcesz za ten popsuty motocykl? Akurat szukam to bym Cię wybawił.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Cytat:
Ja bez ABSu mogę jeździć bez najmniejszego problemu Tylko jak to się mówi, pojechało mi po ambicji rozpracowanie tego w sensie ustalenia przyczyny.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 32 min 7 s
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Dobrze żartujesz
Polubiłem tą maszynę na wstępie, i cokolwiek ją boli, biorąc pod uwagę poziom popularności sprzętu będzie do ogarnięcia. Dam znać, samodzielne rozkminy już sobie odpuszczam, nie mam na to głowy i czasu. Ostatnio edytowane przez zimny : 02.03.2022 o 13:44 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Temat ustalony.
Kolega mechanik miał dostęp do kompa OEM BMW bo Motoscan i GS911 nie pokazywały tego co trzeba. Moje ingerencje w kabelki nic nie zepsuły ani nie spowodowały żadnych błędów, czyli jednak nie jest to taki prom kosmiczny. Błąd C1DF1 czyli podstawowy przy zawieszaniu się szczotek w silniku pompy ABS. Teraz uwaga, wstępnie mam ambicje sam to naprawić Najwyżej moto już dożywotnio zostanie bez ABSu. Jedyny problem to to, że pompa była "renegerowana" w sposób beznadziejny i kowalski. Nie wiem zatem co zobaczę jak rozbiorę ale mam pewne pomysły. Sporo wiedzy jest na BMW forum, a najwięcej za różnych zagranicznych, niekoniecznie anglojęzycznych stronach. Najlepiej by było gdyby pompa była bez wcześniejszych ingerencji ale cóż poradzić.Silnik pompy ABS jest w GSie 1200 na 95% dokładnie ten sam co w... Focusie MK3 z lat 2010-2013. Nie muszę mówić że pompki do focusa kosztują ułamek tego co do GSa (jako dawca silnika). ...pomijam młotkowe zakuwanie silnika. Suma sumarum - o ile nie zdecyduję się oddać pompy w doświadczone ręce, to najpierw muszę dokładnie sprawdzić numery i model silnika pompy u siebie i upewnić się w kwestii dawcy. Z tego co odnotowałem to jest prawdopodobnie pompa ATE MK61, występująca m.in. np w Focusie MK3 z lat 2011-2014 i wielu autach VAG. Dzięki za zainteresowanie i porady - temat nie rozwiązany ale zdiagnozowany. Jakbym sam to ogarniał, zrobię fotorelację. Pozdrawiam zimny |
|
|
|