|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Górny Śląsk
Posty: 71
Motocykl: RD03
Online: 1 tydzień 1 dzień 19 godz 36 min 45 s
|
(..) Aha, no fakt, że na 800 nie jeździłem. A po ubitym szutrze na 1200 jechało mi się bardzo dobrze 👍: Po piachach nie zamierzam jeździć czymś innym niż singlem...kiedyś (..)
Hej, pewnie to wiesz... ale czy szutry czy piasek to obniż ciśnienie w oponach do 1.5 - 1.25, nie bój się, bezdętki - nic się nie "odklei", wtedy GS pokazuje na co go stać ![]() Maciek |
|
|
|
|
|
#2 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Maciek, jak dojrzeję to sprawdzę, na razie asfalt wystarczy
A pompowanie kół pod teren znam, tyle że to z dętkami raczej trenowałem. Jeszcze jedno pytanie - przy tylnej lampie, wlutowałem się w wiązkę w dwóch miejscach. Z żyły światła pozycyjnego pobrałem plus do sterowania przekaźnikiem w rozdzielaczu napięcia do akcesoriów, natomiast z plusa światła stop i wspólnego minusa dla stop i pozycji pobrałęm zasilanie do światła stop LED które mam w kufrze. Obecne testy prowadziłem bez kufra, także prąd od stopu dochodził tylko do zaślepionej złączki Givi na płycie Monokey. To z punktu widzenia motocykli japońskich wydaje się absurdalne aby mogło mieć wpływ na cokolwiek związanego z ABSem - ale czy jest jakiś promil prawdopodobieństwa że wpływa to na elektrykę w BMW? Mając na uwadze CAN i cieniutkie kabelki etc. |
|
|
|