|
|
|
|
#1 |
|
Zarejestrowany: Nov 2021
Miasto: Miasto Carycy Katarzyny
Posty: 17
Motocykl: CRF 300L
Online: 21 godz 14 min 48 s
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Po co chcesz zmieniać zębatkę na 15? Z tego co widziałem opinie i filmy na YT to Vmaxa to nie podniesie, a jedynie będzie problem na przelotach bo 6 bieg stanie się.za słaby przy tej mocy motocykla
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Również czytałem, że 6 to typowy nadbieg i potem trochę wagi i wiatr a będzie jak w tej opowieści Emka na 250tce.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zarejestrowany: Nov 2021
Miasto: Miasto Carycy Katarzyny
Posty: 17
Motocykl: CRF 300L
Online: 21 godz 14 min 48 s
|
W większości swoich motocykli tak robiłem i przez to schodziłem z obrótów na przelotach przy swojej prędkości podróżnej. Może faktycznie "mordercze 27 KM" spowoduje że 6-sty bieg będzie za dużym nadbiegiem ale spróbuję ...najwyżej zmienię po teście na prawilną 14stkę.
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
No niestety 27 koni nie udźwignie tego. Po płaskim obroty spadną, ale spalanie wcale nie, lekka górka i będzie redukcja. Gdzieś widziałem taki test na YT ale nie mogę znaleźć.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 521 | 05.10.2025 21:49 |
| Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |