|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2021
Posty: 29
Motocykl: CRF300L
![]() Online: 13 godz 33 min 48 s
|
![]() Cytat:
https://honda250rally.wordpress.com/...nda-crf-300-l/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Te kupiłem ale kosztowały 360 plus listki za 80. Podrożały przez 3 tyg.
https://sklep.mefo.pl/oslony-rak/893...836398520.html I śmiem twierdzić, że w Rally jest co innego niż w tej 250 co podaje Micek80 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2021
Posty: 29
Motocykl: CRF300L
![]() Online: 13 godz 33 min 48 s
|
![]() Cytat:
Jak montowałeś te handbary , na te tuleje i śruby M6 trzeba coś wycinać w rączkach a może lepiej kupić nowe z otworami? Wklej jakieś foto jak możesz. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Jak już pisałem, dałem dłuższe śruby m6. Na razie. Jak będę miał więcej powietrza to wyciągnę lub wbiję to co jest w kierownicy i założę na tych ori Zeta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() |
![]() Cytat:
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
No dobra. Po co tyle krzyku, będę w domku to popołudniu pokażę
![]() To pokazuję choć wg mnie nie ma tu nic czego by już nie było ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez muszel72 : 15.02.2022 o 17:45 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Zarejestrowany: Nov 2021
Miasto: Miasto Carycy Katarzyny
Posty: 17
Motocykl: CRF 300L
![]() Online: 21 godz 14 min 48 s
|
![]()
Cześć wszystkim poprawiającym fabrykę.
Parę faktów jeśli ktoś jest długonogi i chce podwyższyć sprzęta/utwardzić i jednocześnie zwiększyć prześwit. 1.Sprężyna progresywna Hyperpro coś koło 480 zł w MOTORUS.pl 2. Kość podwyższająca ( na zdjęciu) o jakieś 5 cm na stronie tailandczyków th-bike,com 150 zł trzeba wykręcić górne mocowanie ( widełki) i wkręcić dłuższe akcesoryjne. Odwrotnie jak MR P - on przewiercił w oryginale otwór bliżej sprężyny a tu mocowanie będzie dalej. 3.Obicie kanapy z dodatkową gąbką i montażem polecane przez Horizon od firmy Ripper Gripper jak pisał 350 zł Aha tak poza tematem są dostępne dłuższe linki gazu i sprzęgła jeśli ktoś wysoko podnosi kierownicę - też na th-bike.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2021
Posty: 29
Motocykl: CRF300L
![]() Online: 13 godz 33 min 48 s
|
![]() Cytat:
Czy przy montażu żeby dostać się do ciężarków które są w kierownicy trzeba manetki obcinać na końcach czy wystarczy jakąś małą dziurkę wywiercić ![]() Gdzie kupiłeś te lusterka składane i za ile? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
![]()
Nic nie musisz obcinać ani wiercić. Daj tylko dłuższe o ok 1 cm śruby.
Lusterka polecane przez Matjasa. To są hiszpańskie VICMA. Nie drżą, wszystko widać, niedrogie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2021
Posty: 29
Motocykl: CRF300L
![]() Online: 13 godz 33 min 48 s
|
![]() Cytat:
![]() Czy to są te lusterka Vicma e366 https://allegro.pl/oferta/lusterko-v...66-11580359339 Ostatnio edytowane przez Micek80 : 20.03.2022 o 16:51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 503 | 15.06.2025 19:10 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 10:02 |