|
|
|
|
#1 |
![]() |
Dobra Czarku. Niech pokaże historię serwisową
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
Robert to dziwne , ale pisze, że nic się nie zepsuło . Jeżdzi nim codziennie do roboty (300km).
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Znaczy się, że i wodniaki po latach dopracowali
Ostatnią edycję można będzie brać w ciemno jak kiedyś ostatniego olejaka
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Cytat:
Jakie trzeba mieć zacięcie żeby na motocyklu nawalić 350 tys w 3 lata. To nie fake![]() Pytanie - czemu tam w okolicach już 6 tys rpm zaczyna się czerwone? Przy takim przebiegu GS nie powinien mieć już trzeciego dyfra, czwartego sprzęgła i ogólnie wyświetlać choinki błędów i problemów? Update z dlubania przy moim - nie odnotowałem niespodzianek. Motocykl w kategorii demontażu owiewek, dostępu do różnych elementów jest zaskakująco.... przyjemny. Taki agrotechniczny w pozytywnym znaczeniu Jak na razie zrobiłem rozdzielacz, położyłem całą "swoją" elektrykę bo nie trawię wpinania się w fabryczną instalację, jedynie do sterowania przekaźnikiem podpiąłem się pod plus tylnej lampy. Kolejne zdziwienie (w sumie nie powinno być ale jednak) - alternator. Normalnie to jest pod deklem, wiadomo. A tu jak z samochodu żywcem. No i moc tego altka jak na motocykl to jakiś kosmos pt. 700W Pozdrawiam Zimny Ostatnio edytowane przez zimny : 09.02.2022 o 09:06 |
|
|
|
|