Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17.01.2022, 10:10   #1
zylek
 
zylek's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Helvetia (BL)
Posty: 480
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765
Przebieg: 43kkm +
zylek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 11 godz 30 min 54 s
Domyślnie

Ja posłużyłem się logiką przy wymianie sprężyny, no chyba, że coś pominąłem ( i/lub niedomagam mentalnie):
1. zrobić poziom,
2. włożyć ori sprężyny,
3. zmierzyć poziom z ori sprężynami,
4. wyjąć stare i zrobić poziom ponownie,
5. włożyć nowe i zmierzyć poziom.
6. Z różnicy wiemy ile więcej/mniej wypierają nowe sprężynki.
7. Doprowadzić poziom do poziomu z ORI
Ja tak zrobiłem w NATce. Różnica była z 1,5cm w poziomie przy przejściu z ori na twardsze liniowe. Dało mi to przeświadczenie, że przerwa powietrzna będzie taka sama jak przy ori. Oczywiście jestem lamą mechaniczną, więc jak błądzę to niech ktoś poprawi
zylek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tarcie przednich klocków mihoo Hamulce, kola, opony 26 22.10.2013 10:37
wymian przednich simeringów smigacz Rama, zawieszenia, napęd 10 19.04.2012 10:17
Tarcie przednich klocków o tarczę cwajdek Hamulce, kola, opony 9 25.08.2008 20:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.