|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  16.01.2022, 12:00 | #1 | 
|  |   
			
			Nie rozumiem ostatniego zdania, kupujesz tygrysa czy nie?   
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  16.01.2022, 17:41 | #2 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Ja kręciłem się wokół tygrysa 800 i bmw f800gs. Ale nie interesuje mnie specjalnie teren na takich motocyklach i skończyłem na GS 1200. Czas pokaże czy to był dobry wybór, na razie jak najbardziej mi się podoba, za wyjątkiem debilnego wyłączania kierunków    | 
|   |   | 
|  16.01.2022, 18:21 | #3 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Ja wiem, że tu strach się GS-em chwialić   ale nic chyba nie pisałeś na ten temat. Dawaj foty itp   | 
|   | 
|  16.01.2022, 21:47 | #4 | |
| trampkarz emeryt  |   Cytat: 
  ale to nie był poryw emocji a raczej kalkulacja wad, zalet i oczekiwań. No i budżetu który na dobrą NAT nie pozwalał. Pochwalę się w jakimś może osobnym wątku coby nie śmiecić. Ostatnio edytowane przez zimny : 17.01.2022 o 21:43 | |
|   |   | 
|  17.01.2022, 00:10 | #5 | 
| dawniej poss  Zarejestrowany: Dec 2012 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 143
				 Motocykl: RD10 -> RD13 -> GS12   Online: 4 tygodni 1 dzień 10 godz 45 min 8 s |   | 
|   |   | 
|  17.01.2022, 21:25 | #6 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   Cytat: 
 Za to w NAT umieszczenie przycisku klaksonu jest idealne na te wszystkie kraje gdzie się trąbi przy zmianie pasa, pozdrawia innych, wymusza przejazd itd... | |
|   |   | 
|  17.01.2022, 21:57 | #7 | |
| trampkarz emeryt  |   Cytat: 
  Tu się szybko przyzwyczaję. Nie mogę skumać tylko dlaczego zrobili wyłączanie kierunków pod prawym kciukiem jakoś tak dziwnie. Zauważyłem, że akurat wyłączanie kierunku wypada odruchowo przy jakiejś redukcji albo coś i trzeba się gimnastykować żeby i manetą kręcić i sięgać do tego wyłącznika. Ogarnie się to z pewnością, ale przy pierwszej jeździe było to dla mnie...debilne   W zamian, to był pierwszy motocykl który fabrycznie, bez riserów, zmian kierownic, obniżeń setów, kombinacji z kanapą - podchodzi jakby był pode mnie uszyty. Także kierunki przeboleję  Przyzwyczajenia to druga natura człowieka jak to mówią. Dobra, koniec OT, wszak wątek Tajgera dotyczy który zacnym jest sprzętem jak najbardziej. | |
|   |   | 
|  05.01.2023, 16:15 | #8 | 
|  |   
			
			Drodzy koledzy! Chcę się trochę pochwalić.Po roku czasu od mojego wpisu o planie na Triumpha -w końcu JEST! Ponad pół roku grubego szukania gdzie tylko można, tysiącach telefonów, pomysłów itp.Naprawdę lekko nie było,w końcu kupiłem na aukcji w USA.Nie myślałem że uda mi się kupić tak fajny,młody sprzęt.To Triumph Tiger 800 XCA czyli najlepiej doposażony z 2019roku z przebiegiem Uwaga 1540mil ! Jest po lekkim szlifie na prawej stronie. Zostało mi czekać cztery tygodnie aż dopłynie do Polski.Jak zobaczycie zdjęcia to ocenicie sami  czy warto.
		 | 
|   |   | 
|  05.01.2023, 16:22 | #9 | 
|  |   
			
			Życzę co by zdjęcia dokładnie przedstawiały to co kupiłeś.    
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  05.01.2023, 17:15 | #10 | 
|  |   
			
			Dzięki za życzenia, ale miałem ponad 50 szczegółowych zdjęć HD zanim podjąłem decyzje i dokładny opis.
		 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Triumph Tiger 900 | JarekO | Inne - dyskusja ogólna | 33 | 31.05.2020 17:35 |