|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,770
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s
|
Uciąć i zaizolować kable danych, z motocykla wypuścić (np od aku) dwa kabelki zasilania GPSa. Zarobić konektorki na końcach i tyle
Można założyć gniazdo bezpiecznika tak jak pisał Kici na plusa. To nie jest jakaś tam wyszukana instalacja. Mi to działa na naprawdę poronionym sposobie podpięcia już ileś tam tys km i nie ma problemów. Kiedyś by też temat niebezpieczeństwa dla GPSa w trakcie odpalania - nic mi się nie stało z 60CSx (ale to twarda sztuka jest).
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Garmin 60 csx | NUROFEN | Zastosowanie praktyczne | 25 | 07.05.2013 17:00 |