|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Wyględy koło wsi warszawa
Posty: 793
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 1 tydzień 6 dni 17 godz 10 min 19 s
|
w mundrej instrukcji wyczytałem
brązowy - wyjście danych biały - wejście danych czerwony - zasilanie 10-32VDC w orginalnym kablu jest bezpiecznik 1/2amp czarny - masa
__________________
Pas zieleni to także pas
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 681
Motocykl: CBR 1100 XX
Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
|
tak , ja też to czytałem....
Bardziej zalezało mi za pomocą jakiej kostki połączyć PLUS i MINUS z instalacją w motocyklu. Jakich "kostek" użyć , czym zakończyć kable do przesyłu /poboru danych czy może olać te kable / zaizolować tylko/ mając oryginalny kabel USB |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Garmin 60 csx | NUROFEN | Zastosowanie praktyczne | 25 | 07.05.2013 17:00 |