Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.12.2021, 10:29   #1
radiolog
 
radiolog's Avatar


Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,255
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 20 min 0
Domyślnie

Amor skrętu absolutna konieczność
Izolacja kolektora raczej też, ale nawet z izolacją jest fajnie i ciepło późną jesienią czy wczesną wiosną i dodatkowe grzanie kanapy jest absolutnie zbędne.
Lusterka akcesoryjne, jak myslisz o offie, bo przy paciaku pękną na pewno, to samo handbarów dotyczy.
W R szyba jest za niska, zmiana np na powerbronze jest ok
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.12.2021, 11:20   #2
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał radiolog Zobacz post
Amor skrętu absolutna konieczność
Izolacja kolektora raczej też, ale nawet z izolacją jest fajnie i ciepło późną jesienią czy wczesną wiosną i dodatkowe grzanie kanapy jest absolutnie zbędne.
Lusterka akcesoryjne, jak myslisz o offie, bo przy paciaku pękną na pewno, to samo handbarów dotyczy.
W R szyba jest za niska, zmiana np na powerbronze jest ok
co do amora to roznie to jest, ja musialem zmienic kumpel jezdzi na orginale i nie czuje takiej potrzeby. Izolacja kolektora to w moim przypadku koniecznosc bo strasznie grzalo w praw lydke, po zalozeniu izolowanego kolektora i dodatkowych owiewek od majfrendow problem nie istnieje, pod kanapa mam orginalana izolacje termiczna i jest ok.
Apropo szyby, podwyrzszen kierownicy, przerobki kanapy, handbarow czy klamek akcesoryjnych sie nie wypowiadam bo to indywidualna sprawa preferencji.
Osobiscie mam do dzis orginalne handbary i lusterka ale do klamek orginalnych nie mysle wrocic, tak samo polecam podnozki Pivot lub chinski zamienik, podwyzszenie z przesunieciem kierownicy jak i wysoka szybe tez mam bo poprawia mi to ergonomie. Nie mniej jest to zawsze indywidualna sprawa dopasowania motocykla do siebie i swoich potrzeb, natomiast wywalenie SAS, lambda, zawory itd to sprawy techniczne ktore warto ogarnac. Jak lubisz latac bez ABS i ESP warto zainwestowac w Dongle ktore pozwala wylaczyc je na stale, to znaczy po przekreceniu stacyjki ustawienia ABS-ESP pozostaja nie zmienne.
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki Franz Honda - inna niż AT & NAT 65 21.06.2023 15:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.