|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Nie sugeruj się wyglądem kolektorów,kup albo pożycz pirometr(termometr laserowy) i pomierz temperaturę na nich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
![]() Online: 4 dni 18 godz 54 min 11 s
|
![]()
Rozebrałem ,wyjąłem cewki ,wykręciłem dwie świece z prawego cylindra ,wyglądają jak na foto ,ta główna wkręcana od góry jak ze sklepu ,nie widać śladów działania .Nie działa prawy cylinder ,przed demontażem sprawdzałem temp. zimny cylinder ,zimna rura ,prawa strona.Wizualnie cewki ,przewody bez zarzutu ,napewno były powklikiwane na świece .Robiłem test ,czy jest iskra ,jest na jednej i na drugiej stabilna przy kręceniu rozrusznikiem .Poskładałem bez airbaga ,popodłanczałem tylko to co trzeba ,żeby nie było błędów .Odpalił i to samo ,zimna prawa strona .Co dalej szukać .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 322
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 26 min 46 s
|
![]()
Świece mokre czy suche? Paliwo dostaje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Sprawdź jaka jest oporność na wszystkich cewkach.
Podczas wymian świec nawet w serwisach Hondy uszkadzano je podczas demontażu.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
![]() Online: 4 dni 18 godz 54 min 11 s
|
![]()
Świece suche,wygląda jakby coś z paliwem .Nigdy sie nie dobierałem do wtrysków ech
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 322
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 26 min 46 s
|
![]()
Może przewód od wtryskiwacza gdzieś dziabnięty, wtyczka nie dociśnięta ... Obadaj wtryskiwacz i jego zasilanie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
![]() Online: 4 dni 18 godz 54 min 11 s
|
![]()
Sprawdzałem rezystancję wczoraj wg serwisówki ,na pierwotnych między stykami samej cewki wgląda że ok ,tak samo na wszystkich cewkach ,nie podobało mi się na jednej przy sprawdzaniu pomiędzy fajką na wtórnym a cewka na pierwotnym ,zamieniłem cewki między świecami na próbe ,prawa z lewą i odwrotnie .Troche krótki przewód wtedy jest ale jakos sie dało . Dalej to samo .Prawa strona cylinder i rura lekko ciepłe ,lewej nie dotkniesz .
Czy da sie coś zobaczyć jak odkręce listwe z wtryskiwaczami i zrobie próbe odpalania przy wykręconych podłaczonych wtryskach ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
synchronizacja gaźników- zrób to sam | mckrzysiek | Regularne czynności serwisowe | 61 | 30.01.2015 19:50 |
Synchronizacja gaźników-fachowiec poszukiwany | Joncio | Uklad paliwowy i wydechowy | 3 | 27.03.2012 10:39 |
[FAQ] - Synchronizacja gaźników (co 12kkm). | newrom | Regularne czynności serwisowe | 25 | 07.06.2011 15:19 |