![]() |
|
Trialówki Dział poświęcony motocyklom trialowym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Malbork
Posty: 151
Motocykl: KTM 790 R+ EXC 300
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 21 godz 36 min 27 s
|
![]()
Jest fajna Beta Evo 300 2015 r ale doradzano mi aby na początek szukać mniejszej pojemności.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Kraków
Posty: 131
Motocykl: AT CRF1000
![]() Online: 1 tydzień 22 godz 33 min 41 s
|
![]() Cytat:
I najważniejsze - czy potrafisz zaangażować ciało do jazdy na trialu. Na trialu jedzie się ciałem a nie gazem. Ja skopałem wszystkie etapy po drodze, od zbyt mocnego motocykla począwszy. I odkręcanie teraz to łzy i ból. Wiem że zaraz będzie "nie trzeba odkręcać" itd. Ale tu q... nie o to chodzi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Malbork
Posty: 151
Motocykl: KTM 790 R+ EXC 300
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 21 godz 36 min 27 s
|
![]() Cytat:
![]() Zdecydowanie jest to pomysł na poprawę techniki, balans, panowanie nad sprzętem. W takim razie spokojnie będę śledził znane portale aukcyjne i grupy w poszukiwanie czegoś ciekawego w pojemności 200-250 bo zakładam że mimo wszystko 125 dla gościa ponad 1,90 cm i 90 kg to może być mało. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Kraków
Posty: 131
Motocykl: AT CRF1000
![]() Online: 1 tydzień 22 godz 33 min 41 s
|
![]() Cytat:
Jest bardzo prosta metoda: umów się z trenerem, który ma własny sprzęt w postaci kilku pojemności. I tak uczyć się trialu samodzielnie nie powinieneś, bo... no bo to zupełnie nowa wiedza. To ma się nijak do enduro, cross, supermoto, armatury czy innego morsowania. Zupełnie inny kosmos. Enduro czerpie z triala - to fakt. Ale nie na odwrót. Spotkaj się na treningu przynajmniej z zawodnikami amatorami z Pucharu Polski, którzy jeżdżą trial i pokażą podstawy. Mi się wydawało do zeszłego piątku - że potrafię stać na podnóżkach. No jednak robiłem to źle. A jak źle stoję to źle balansuję, a jak źle balansuję to źle jadę, a jak źle jadę to gówno z tego wychodzi. I tak w ciul innych rzeczy. Mówisz, że potrzebujesz do poprawy techniki enduro. Ok. Ale od samego jeżdżenia w lewo i w prawo tej poprawy nie będzie (a takie było moje naiwne założenie...). Okazało się, że aby coś zrobić (a nie tylko przejechać leżącą kłodę - co było moim marzeniem ostatecznym i wydawało mi się wtedy szczytem wieńczącym moją karierę enduro-ciula) - trzeba ten trial naprawdę trenować. A wtedy las okazał się zajebiście gęsty. Życzę Ci wytrwałości - bo jak ktoś mnie pyta: "Jaki jest najbardziej wkurwiający motocykl świata"? Odpowiem: trial. Nienawidzę go. A jednocześnie nie potrafię zrezygnować z tej walki, choć idzie mi słabo. Trzymam kciuki. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Reguły
Posty: 790
Motocykl: Husqvarna FE 350
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 21 godz 17 min 11 s
|
![]() Cytat:
pzdr Qter
__________________
Pije bro i palę sziszę... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Kraków
Posty: 131
Motocykl: AT CRF1000
![]() Online: 1 tydzień 22 godz 33 min 41 s
|
![]()
Wszyscy zainteresowani są na grupie FB "Trial Amator". Nie ma co zagłębiać się w jej treści i poddawać jakiejś przesadnej ocenie merytorycznej (ostatnio głównie ogłoszenia) - ale są tam po prostu wszyscy (prawie) jeżdżący w Polsce trial. Również instruktorzy, również Mistrzowie Polski. Można zapytać i poprosić o wsparcie w swoim regionie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |