| 
			
			 | 
		#1421 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2015 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,939
				 
Motocykl: inne moto 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 31 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Z podwyższeniem 35mm trzeba przewody wyciągać (poluzować i powyciągać trochę). Dodatkowo kiepsko jest z montażem Handbarów Acerbisa - trzeba dokupić mocowania do lag Zety.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1422 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wiercenie otworów to nie jest problem. Moment i zrobione. Na długość linek bym zwrócił uwagę jak Przemo zauważył.  Co jest nie halo z ori kierą do CRF, że wymieniacie? Blink, blink czy gnie się jak w DRce?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1423 | ||
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2015 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,939
				 
Motocykl: inne moto 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 31 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Już raz miałem ją założoną ale problem pojawił się z mocowaniem handbarów. Jest inaczej wyprofilowana i te mocowania uchwytów do kiery powodowały kolizję z linkami. Wada kiery ori jest też to że jak nie chcemy rozwiercać mocowań handbarów (gdzie wejście na śrubę jest 8) to musimy dać śrubę 6 bo taki otwór jest w oryginalnej kierownicy - a to trochę mało.  | 
||
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1424 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ta czerwona kierownica jest fajna i chyba taką też założę. Oryginalna kierownica jest całkiem spoko tylko mnie drażni w niej ta poprzeczka. Co do pozycji, to przy wzroście 172cm też jest w miarę dobrze ale z tą kierą od Renthala powinno być idealnie i nie będzie potrzeby dawać podwyższeń.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1425 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja teraz będę zakładał Renthal Adventure EVO w wersji mid. Wygląda to jak kiera od Wigry 2 ale nie ma tych zasranych poprzeczek, które mocno ograniczają przestrzeeń na akcesoria wieszane na kierowniku i nie będzie wymagać podwyższenia bo sama ma spory wznios. Jedynie adapter na grubszą kierę potrzebny. To taka dygresja jakby ktos szukał jakiejś alternatywy. Nie wiem czy w CRF starczy linek.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1426 | ||
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Do tego domówiłem podwyższenie HEBE 20mm z konwersją z 22mm na 28mm. Cytat: 
	
 ![]()   Nie ma pompy więc myślę że będzie ok między kablami. Życie zweryfikuje.  | 
||
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1427 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2015 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,939
				 
Motocykl: inne moto 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 31 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Tam za dużo nie ma co czepiać na tej kierownicy CRF - samolotu z motocykla się nie zrobi. Poprzeczka natomiast usztywnia kierownicę. Zwróćcie uwagę że poprzeczka w ori kierownicy jest inaczej skonstruowana (wspawana daje to więcej miejsca do pierdoletów. Natomiast w Rhentalu ma już obejmy, które trochę utrudniają. Wydaje mi się że po przeniesieniu mocowania handbarów do półek miejsca starczy na kulkę rammount i nic więcej nie potrzeba.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1428 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wszystko fajnie z tymi szynami/wzmocnionymi handbarami...do pierwszego skręcenia bądź co gorsza zwichnięcia nadgarstka. Długo się po tym dochodzi do siebie. Przy śmiesznej glebie na śniegu pół roku czułem ból.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA  ...  MOTOR MARKAXRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1429 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Było kierę puścić  
		
		
		
		
		
		
		
	 . Miałem tak samo moto mi obróciło przy glebie a łapa została między kierą a handbarem. Ehhh.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1430 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z poprzeczką czy fatbar, obydwie powinny mieć taką samą wytrzymałość. Czy nie? 
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |