![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
A może coś konkretniej: jaki motocykl i który rocznik? Bo tak to zgadywanka. A i od 2016 się trochę w CRF pozmieniało...
|
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
![]() Online: 4 dni 18 godz 54 min 11 s
|
![]()
przepraszam ,Crf1000 z DCT z 2018r.Pięć przewodów :
-żółty -żółto /czerwony -czarny -biały -biały wtyczka żeńska ,brak w pobliżu męskiego odpowiednika ,albo ja nie widze . Nie ma zaślepki ,więc nie wiem czy szukać przewodu ,czy poprostu zaślepka się gdzieś zapodziała . Mógłby ktos zerknąć u siebie ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Zerkałem w moją serwisówkę do modelu 2016-2017 i jedyne co jako tako pasuje to wtyczka do czujnika wału korbowego (CKP) i czujnika ciśnienia oleju (EOP). Ma 5 przewodów tyle, że kolory przewodów nie wszystkie się zgadzają
![]() Tyle, że moja to 2017 DCT więc model z poprzednimi "zegarami" dlatego i wiązki może są zmodyfikowane. Może ktoś ma serwisówkę do modelu po lifcie (czyli od 2018) i będzie mógł pomóc. |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
![]() Online: 4 dni 18 godz 54 min 11 s
|
![]()
No właśnie ,potrzebny schemat od 2018 r.,ja widziałem już ten starszy schemat. Problem polega na tym , że nie wszystko odpinałem ja ,motor pojechał do naprawy z nie odczepioną główna wiązka el. ,tam był potem wyjmowany silnik ,wkładany itd. To co ja zdemontowałem w chacie wszystko mi się zgodziło teraz przy montażu ,tylko ta wtyczka to zagadka .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
![]() Online: 4 dni 18 godz 54 min 11 s
|
![]()
@nabrU miałeś rację ,to ta wtyczka ,znalazłem u ruskich troche diagramów 2018 i service manuala Haynesa . Mam inny problem ,motor prawie złożony ,złożony do stanu ,że powinien odpalić i nie odpala .Pozalewane płyny ,złącza sprawdzane kilkakrotnie , rozrusznik kręci ,przepustnice działają ,pompe paliwową słychać (potem ,jak już któryś raz odłanczałem zbiornik jest paliwo przy wtryskach), żadnych błędów na wyświetlaczu ,stopka złożona (wymieniałem czujnik na nowy ) , kluczyk się paruje i chujnia ,nie ma iskry .Powykręcałem wszystkie świece ,wyjąłem cały moduł zapłonowy na wierzch na próby ,nie ma iskry .Motor leżał dość poważnie na prawej stronie ,tam miałem największe uszkodzenia .Pytanie w zwiazku z tym .Czy mogło się coś uszkodzić w prawym przełączniku na kierze ,wygląda na niedotknięty .
Może ktoś ma jakis pomysł gdzie szukać iskry ,pewnie się skończy w ASO czego bym nie chciał . |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Czujnik wywrotu jest ok.?
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: mazury
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000 Dct
![]() Online: 4 dni 18 godz 54 min 11 s
|
![]()
No właśnie ,był odwrotnie zamontowany ,montowałem nowy leflektor i nie zwróciłem uwagi na kierunek.Motor odpala. Mam inny problem ,do momentu kiedy nie udawało mi się odpalić silnika lampka kontrolna MIL gasła po tych 3-4 s ,wydawało się wszystko ok ,teraz mam problem ze skrzynią DCT.Po przekręceniu kluczyka na zapłon MIL już nie gaśnie ,skrzynia pokazuje, że jest na N ,ale po uruchomieniu ginie N ,pojawia się ten migający poziomy "-" . Czujniki napewno popodłanczane dobrze ,cała instalacja el. raczej też ,tu akurat cięzko sie pomylić ,zrobiłem babola z tym czujnikiem wywrotu ,ale reszta wydaje się ok.
Jak udało mi się odpalic silnik nie był spięty z tylnym kołem łańcuchem ,wyświetlacz pokazywał kilkanaści km prędkość,nie miał żadnego oporu tylnego koła ,może przez to cos się zblokowało ? ,czujnik abs tylnego koła stał ,silnik działał ,co myślicie ? Wymieniałem też na nowy czujnik stopki bocznej .Motocykl przy otwartej stopce nie gaśnie .Nie da się tego czujnika zamontować źle ,jest tylko jedna pozycja żeby bolczyk czujnika wszedł w otwór w stopce + śruba . Próby zresetowania sterownika skrzyni tez nic nie dają ,mówie o tej procedurze :zapłon D N D itd. Co jeszcze można garażowym sposobem sprawdzić ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przypalona wtyczka | hero | Układ elektryczny i zapłonowy | 53 | 26.07.2021 22:01 |
Latająca wtyczka RD04 | Ronin78 | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 19.06.2020 17:24 |
Wtyczka reglera | MaRP | Układ elektryczny i zapłonowy | 163 | 06.03.2014 12:39 |
Wtyczka do pompy potrzebna | sambor1965 | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 21.09.2010 23:11 |