Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08.11.2021, 20:14   #1
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,223
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 3 godz 35 min 38 s
Domyślnie

Jakbyś wymienił tył na działający to by przód nie nadążył i musiałbyś wymienić również przód żeby zadziałało. A to bez sensu w takim moto, on ma dawać frajdę z jazdy tak jak jest, do wydziwiania w krzaczorach są inne. Ta CRF-a przejdzie wszystko to co racing jedynie wolniej i podtrzymuje stwierdzenie że to nie moto ogranicza, tylko kierownik .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.11.2021, 06:16   #2
Babel
 
Babel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,019
Motocykl: Pomarańczowy
Babel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 1 godz 17 min 50 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Adagiio Zobacz post
Jakbyś wymienił tył na działający to by przód nie nadążył i musiałbyś wymienić również przód żeby zadziałało. A to bez sensu w takim moto, on ma dawać frajdę z jazdy tak jak jest, do wydziwiania w krzaczorach są inne. Ta CRF-a przejdzie wszystko to co racing jedynie wolniej i podtrzymuje stwierdzenie że to nie moto ogranicza, tylko kierownik .
OK - masz racje z kierownikiem - ale z amorem - mógłby być trochę lepszy ale on się ugina od samego patrzenia na niego i wg mnie to najgorsza część w tym fajnym motku
ps
Zeby nie było ja jeżdzę jak grzybiarz amator - wiec pewnie wiekszosc kierowników objedzie mnie crf300l .

Ostatnio edytowane przez Babel : 09.11.2021 o 08:39
Babel jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.11.2021, 10:04   #3
JarekO

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,516
Motocykl: nie mam AT jeszcze
JarekO jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 dzień 19 godz 21 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Babel Zobacz post
OK - masz racje z kierownikiem - ale z amorem - mógłby być trochę lepszy ale on się ugina od samego patrzenia na niego i wg mnie to najgorsza część w tym fajnym motku
ps
Zeby nie było ja jeżdzę jak grzybiarz amator - wiec pewnie wiekszosc kierowników objedzie mnie crf300l .
Ten amor można jeszcze podregulować. Jest spory zakres do tego.
JarekO jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.11.2021, 18:19   #4
Horizon
 
Horizon's Avatar


Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Horizon jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Adagiio Zobacz post
Jakbyś wymienił tył na działający to by przód nie nadążył i musiałbyś wymienić również przód żeby zadziałało. A to bez sensu w takim moto, on ma dawać frajdę z jazdy tak jak jest, do wydziwiania w krzaczorach są inne. Ta CRF-a przejdzie wszystko to co racing jedynie wolniej i podtrzymuje stwierdzenie że to nie moto ogranicza, tylko kierownik .
Niestety nie mogę się.zgodzić. Kolega Babel ma racje. Zawias jest słaby a tylny amor to zbrodnia na ludzkości. Sorki, ale im lepszy kierownik tym dosadniej powie, że tył to kupa i tyle. Każdy kto siądzie na moją 300L kiedy powiem, że jest miękkie mówi "kurła nie spodziewałem sie ze az tak". Taka prawda, Honda odwaliła maniane i taką kupę to może wstawiać sobie Romet dla użytkownika dla którego najbardziej hardkorową wyprawą będzie ta na grzyby albo ryby.

Nie rozumiem kompletnie dlaczego nie dali czegoś odrobinę twardszego. Dobrze wiedzieli jaki jest target tego modelu bo CRF250L już było kilka lat na rynku. Tym bardziej, że konkurują z Kawasaki i Yamaha które jakos.potrafiły wsadzić tam normalny zawias (kawasaki w ogóle regulowany przód) Do rally może jeszcze ok, bo bardziej na drogę, ale do 300L to totalny bezsens. Ja będę niedługo robić komplet Ohlinsa bo mnie już szlag trafia kiedy muszę uprawiać ekwilibrystykę, żeby na zwykłych nierównościach nie bujało mną.górą dół
Horizon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.11.2021, 19:16   #5
JarekO

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,516
Motocykl: nie mam AT jeszcze
JarekO jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 dzień 19 godz 21 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Horizon Zobacz post
Niestety nie mogę się.zgodzić. Kolega Babel ma racje. Zawias jest słaby a tylny amor to zbrodnia na ludzkości. Sorki, ale im lepszy kierownik tym dosadniej powie, że tył to kupa i tyle. Każdy kto siądzie na moją 300L kiedy powiem, że jest miękkie mówi "kurła nie spodziewałem sie ze az tak". Taka prawda, Honda odwaliła maniane i taką kupę to może wstawiać sobie Romet dla użytkownika dla którego najbardziej hardkorową wyprawą będzie ta na grzyby albo ryby.

Nie rozumiem kompletnie dlaczego nie dali czegoś odrobinę twardszego. Dobrze wiedzieli jaki jest target tego modelu bo CRF250L już było kilka lat na rynku. Tym bardziej, że konkurują z Kawasaki i Yamaha które jakos.potrafiły wsadzić tam normalny zawias (kawasaki w ogóle regulowany przód) Do rally może jeszcze ok, bo bardziej na drogę, ale do 300L to totalny bezsens. Ja będę niedługo robić komplet Ohlinsa bo mnie już szlag trafia kiedy muszę uprawiać ekwilibrystykę, żeby na zwykłych nierównościach nie bujało mną.górą dół
https://www.youtube.com/watch?v=Aii9LTc6iGA&t=29s


Ostatnio edytowane przez Novy : 09.11.2021 o 19:40 Powód: Tuba w oknie
JarekO jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.11.2021, 07:50   #6
Horizon
 
Horizon's Avatar


Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Horizon jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ronin78 Zobacz post
Może to kwestia wagi użytkownika? Może przy lżejszych osobach jest ok? Nie żebym zakładał żeś ciężki, szukam jakiegoś logicznego wytłumaczenia.
75 kg here więc na pewno nie jest to kwestia wagi. Tył się ugina już od naciśnięcia go ręką.

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post

Rrolek , w dosiadzie niezbyt bo byle bump, dostajesz kopa w dupę i lądujesz na kierze lub w krzakach.
Nieprawda, nic takiego nie będzie miało miejsca w 300L. Przetestowane wielokrotnie. Zawias dobije, będzie nieprzyjemnie, ale bardzo mała szansa, że wybije Cię w powietrze.
Horizon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
2021 CRF250L & CRF250 Rally Danny Dział ogólny 65 06.02.2025 18:58
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem sluza Imprezy forum AT i zloty ogólne 205 20.11.2021 06:34
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki jendrus Imprezy forum AT i zloty ogólne 65 27.10.2021 07:26
Endurorally 2021 Onufry22 Dział Producentów i Dostawców 91 16.09.2021 12:36
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora Viruus Warsztat 8 11.12.2019 13:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.