![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Więc przypominam że CRF1000 od 2018r i CRF1100 mają aku LiFePO4 a nie Pb. Aku LiFePO4 można bezproblemowo ładować nawet prądem 1C czyli aku 6Ah można ładować prądem 6A. To właśnie jedna z zalet tej technologii ![]() Mam wymienione aku w swojej NAT z 2017 na LiFePO4 i już ze 2 lata ładuje pradem 3A ładowarką Redox Gamma. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
![]() Zarejestrowany: Jul 2021
Miasto: Świat równoległy
Posty: 723
Motocykl: Wrublin 300KM
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 9 godz 32 min 12 s
|
![]()
Racja.
Tu nicht specjalized poza doświadczeniami z telefonem. Przeładowanie skraca żywotność baterii. Mogę tylko podesłać linka do żeglarskich rozkminek. Żeglarze długodystansowi z reguły większą wagę przywiązują do detali: https://skiff.pl/ladowanie-akumulatorow-lifepo4/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2017
Posty: 87
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 6 dni 14 godz 9 min 16 s
|
![]()
Ja polecam Noco.
Np. https://sklep.prostowniki-akumulator...2a-p-2452.html Do aku podłączona wtyczka , schowana pod siedzeniem. Jak trzeba podładować to kabelek spod kanapy, ładowarka i działa. https://no.co/gc008 Ładowarka Naładuje tez auto. Automat, nie trzeba się zastanawiać jaki prąd. Żeby użyć booster to albo trzeba dobrzebywac się do aku albo wyprowadzić inny dużo grubszy kabel - prady rozruchowe są o wiele większe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Beskidy
Posty: 228
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 5 dni 15 godz 9 min 37 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że tego się nie zrobiło. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,296
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 10 godz 52 min 8 s
|
![]() Cytat:
31600MGZJ01 kontra 31600MKND51 jak myślisz dlaczego to mozna sprawdzic bez problemu ![]() https://www.bike-parts-honda.com/hon...ts/31600MKND51 https://www.bike-parts-honda.com/hon...ts/31600MGZJ01 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Beskidy
Posty: 228
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 5 dni 15 godz 9 min 37 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że tego się nie zrobiło. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
@wooocash,
Osobiście nie interesuje mnie jaki regler jest w NAT 2016, czy w NAT 2018 bo zapewne jedyna różnica to wydajność prądowa ze względu na użyte aku plus może ciutke wyższe napięcie ładowania dla NAT 2018. Gdy wymieniałem Yuasę na LiFePO4 brałem przede wszystkim pod uwagę: - wagę (LiFePO4 waży niecały kilogram vs chyba 3,5 kilogramowa Yuasa) - czas ładowania (jak się uprę mogę moje LiFePO4 naładować w pół godziny bez uszczerbku dla aku) - praktycznie brak utraty pojemności gdy stoi na półce (np. w zimę). |
![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Beskidy
Posty: 228
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 5 dni 15 godz 9 min 37 s
|
![]() Cytat:
Bardziej chodzi mi o to , że w AT po 2018 jak zmienili aku z kwasa na litowca w żaden sposób nie został zmieniony układ ładowania w motocyklu. Ten sam "alternator', ten sam regulator"... Śmieszne jest to, że ludzie przebijają się w ładowarkach do litówek a układ ładowania w motocyklu jak dla zwykłego Pb ![]()
__________________
Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że tego się nie zrobiło. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Reglel napiecia/prostownik KTM lc8 | Roni92 | KTM | 4 | 22.08.2021 08:59 |
Aku w NAT AS a prostownik | Lukhor | Gadżety / wyposażenie | 11 | 04.02.2019 21:18 |