Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.10.2021, 17:15   #1
maciekrom


Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Łódź
Posty: 275
Motocykl: CRF 1100 DCT
Przebieg: 42000
maciekrom jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 12 godz 33 min 42 s
Domyślnie

Konrad7005 tylko po co jak na autostradzie masz ograniczenie do 140 km/h? Do 160 to nawet nc750 da radę, więc tu będzie jeszcze zapas. Z tego co widzę to w hondzie ważna jest ekonomia a nie rekordowe parametry. Na ostatnim wyjeździe zrobiłem 8000 km i tylko kilka razy doszedłem do 160, więc wielu motocyklistom to wystarczy, zwłaszcza, że zauważyłem będąc przez ponad miesiąc poza Polską, że człowiek zaczyna spokojniej jeździć jak ma się użerać z Turecką czy Bułgarską policją. Takie czasy.
maciekrom jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.10.2021, 18:09   #2
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,846
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 12 godz 53 min 49 s
Domyślnie

Zgadzam się z Konradem. To nie chodzi o prędkość lecz bezpieczeństwo wynikające pośrednik z momentu. Ekonomia nie jest odpowiednim argumentem. Przez kilka lat podróżowałem po szosie K1600 i on palił 5,5 litra więc ten tego.
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.10.2021, 18:54   #3
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,884
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 godz 8 min 36 s
Domyślnie

Muszel nie o bezpieczeństwo tylko frajdę gdy odkręcasz manetę a tu łupież z łysiny spada.
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.10.2021, 21:35   #4
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
Domyślnie

niewątpliwą zaletą tego motocykle będzie lekkość pomimo faktycznej wagi, która będzie jeszcze mniej odczuwalna w NT niż jest to w CRF. Krok fajny ale po ten łańcuch w turystyku?

Poza niższym zawiasem to wygląda to na CRF nawet rama podobna.

Co najważniejsze to NT1100 jest b.ładna i dobrze stonowana jak ktoś lub komfort a zawiasy CRF mu są zbędne lub i tak ma lepszy motocykl w teren to będzie spoko.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.10.2021, 21:45   #5
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,846
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 12 godz 53 min 49 s
Domyślnie

Fakt, z łysiny
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.11.2021, 14:01   #6
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Ciutke więcej na temat NT1100:

  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.