|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,910
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 22 godz 14 min 4 s
|
![]()
Przecież to na asfalt, kilogramy w normie.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 175
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
![]() Online: 3 tygodni 1 godz 40 min 26 s
|
![]()
"Komfortowy, zwinny, radosny" :-)
To cytat z polskiej wersji info prasowego o NT. Obszerny opis, dane techniczne, kolory, pakiety wyposażenia, 112 szczegółowych zdjęć. https://hondanews.eu/pl/pl/motorcycl...100-model-2022 Edyta: są już ceny na honda.pl: https://www.honda.pl/motorcycles/ran...fications.html 62 900 PLN za MT i 67 500 PLN za DCT. Wygląda na to, że za legendę AT i modę na SUVy trzeba dopłacić jakieś 12k PLN, bo zawartość na pierwszy rzut oka dość podobna, NTeka nawet jest trochę więcej :-)
__________________
M5Q Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Łódź
Posty: 275
Motocykl: CRF 1100 DCT
Przebieg: 42000
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 12 godz 33 min 42 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |