Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.10.2021, 21:32   #1
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,814
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 18 godz 53 min 24 s
Domyślnie

Żeby jeszcze te Motozy tak nie wyły to już wogóle byłoby mistrzostwo. STR przy nich jak jedwab
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.11.2021, 19:18   #2
lukasz2000


Zarejestrowany: Oct 2021
Miasto: Mazowieckie
Posty: 8
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 34000
lukasz2000 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 6 godz 48 min 34 s
Domyślnie Przeczytałem od początku w 3 dni cały temat. Wnioski

Po przeczytaniu wszystkiego 🥵 moje wnioski to:
Przy chęci urzywania CRFa zgodnie z przeznaczeniem czyli 50/50 wybieram
Przód - TKC80
Tył - Motaz ADV
Dylemat mam tylko dlatego że żona na wiosnę chce BMW s1000rr i żeby utrzymać tempo za nią wypadałoby mieć coś o wyższym indeksie prędkości i tu rozważam na tył Mitasa E07+ (bo ma indeks do 190km/h) i na przód mimo wszystko nadal TKC80 (indeks 90/90/21 do 180 km/h) bo offroud jest ważny dla mnie bardzo. Miałem TKC80 w KTM 690 i dawał radę wszędzie chodź uślizgi w błocie się zdążały.
lukasz2000 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.11.2021, 19:27   #3
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,814
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 18 godz 53 min 24 s
Domyślnie

Kombinacja, którą przedstawiłeś jest do 70/30 z oczywistą przewagą bezdroży.
Osobiście nie odważyłbym się zapylać na TKC więcej niż 160. Co innego indeks na oponie a co innego wytyczne producenta motocykla.

Ostatnio edytowane przez muszel72 : 06.11.2021 o 19:28 Powód: Gdzechota
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.01.2022, 21:46   #4
syncronizator
 
syncronizator's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 511
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
syncronizator jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 18 godz 27 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał muszel72 Zobacz post
Żeby jeszcze te Motozy tak nie wyły to już wogóle byłoby mistrzostwo. STR przy nich jak jedwab
muszel72

A co z Motoz Tractionator GPS? .. ma ktoś jakieś doświadczenia ?
Czy są też tak głosnie głośnie jak Motoz ADV ?

Tu pewnien gościu plasuje te opony jako 50/50.
Twierdzi, że przejechał na nich 12K mil czyli około 20KKM i jest bardzo szczęśliwy z nimi , że aż kupił następne takie same.
https://www.youtube.com/watch?v=AmMK2kPPSb8

Twierdzi również że odwrócenie opony zmienia ją w oponę 80/20 .. jakoś nie chce mi się w to wierzyć.


Ostatnio edytowane przez Novy : 05.01.2022 o 06:37 Powód: Tuba w oknie
syncronizator jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.