|
|
#221 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: Ruda Śląska
Posty: 180
Motocykl: CRF 1100
Online: 4 dni 2 godz 6 min 15 s
|
OIDP to w Cbf 1000 było tak samo tj. Była różnica pomiędzy ilością wlanego oleju a pomiarem na milimetry. Wybrałem ta drugą opcję.
pozdrawiam Marcin Jan
__________________
Pozdrawiam Marcin Jan Mistrz prostej spod świateł |
|
|
|
|
|
#222 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,612
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 20 min 6 s
|
1. złe menzurki
2. nie opróżniony tłok amortyzatora ze starego oleju 3. po zalaniu nowego oleju amorek trzeba kilkanaście razy docisnąć aby nabrał oleju. |
|
|
|
|
|
#223 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|
|
|
#224 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2017
Posty: 84
Motocykl: Crf1000l DCT / Adventure 890R
Online: 1 tydzień 3 godz 8 min 45 s
|
Czy ktoś z was myślał o odpowietrznikach takich jak w kacie ?
Może to by cos rozwiązało i lagi przestały by ciec. |
|
|
|
|
|
#225 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|
|
|
#227 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|
|
|
#229 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
Pokaż jak to wygląda u Ciebie
|
|
|
|
|
|
#230 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2017
Posty: 84
Motocykl: Crf1000l DCT / Adventure 890R
Online: 1 tydzień 3 godz 8 min 45 s
|
Pewnie masz tylko śrubki wkręcone, a w Ich miejsce się wkręca odpowietrznik. Dubel dobrze prawisz ! Z tąd i moje przemyślenia.
Tak w Afryce
|
|
|
|