Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.08.2021, 01:10   #1
husa521


Zarejestrowany: Jul 2021
Miasto: KUJ-POM
Posty: 54
Motocykl: Honda CRF 300L
husa521 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 15 godz 25 min 16 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał emilsbaste Zobacz post
O ile wiem 16/07 mieli którąś z 300 do wzięcia. Niemniej organizacyjnie, może z powodu startu pod nowym brandem, faktycznie był chaos. Przy odbiorze papierów powiedziano mi, że do PL ma straci ok 100szt do końca sierpnia.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Widzę, że kolega z moich okolic (KUJ-POM)

Z racji tego iż czekam na swoją 300L i jest to moje pierwsze, nowe moto z salonu chciałbym się zapytać szanownych forumowiczów na co można/trzeba zwrócić uwagę przy odbiorze takiego motocykla z salonu np. jaki jest przebieg na liczniku: 0 km czy 2 km czy 5 km. Czy cokolwiek innego na co warto zwrócić uwagę.
Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
husa521 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.08.2021, 10:23   #2
Horizon
 
Horizon's Avatar


Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Horizon jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał husa521 Zobacz post
Widzę, że kolega z moich okolic (KUJ-POM)

Z racji tego iż czekam na swoją 300L i jest to moje pierwsze, nowe moto z salonu chciałbym się zapytać szanownych forumowiczów na co można/trzeba zwrócić uwagę przy odbiorze takiego motocykla z salonu np. jaki jest przebieg na liczniku: 0 km czy 2 km czy 5 km. Czy cokolwiek innego na co warto zwrócić uwagę.
Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
Jako ktoś kto odbiera nowe samochody to powiem Ci, że odbiór motocykla jest jeszcze prostszy, bo nie musisz sprawdzać czy nie jest porysowany albo nie ma wgnieceń - wszak sam za chwilę go wywalisz gdzieś w lesie

Dla pewności możesz sprawdzić:
1. Poziom oleju, poziom płynu chłodzącego - warto sprawdzić czy jakiś praktykant w serwisie pilnował ilości.
2. Przykręcenie kierownicy i osprzętu chociaż sam pewnie będziesz sobie to regulować pod siebie.
3. Czy piasty są dokręcone prosto i nie ma bicia na kołach

Przy takim osiołku jak CRF300L to raczej wszystko.
Horizon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.08.2021, 10:58   #3
mikelos
 
mikelos's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: okolice Pruszkowa
Posty: 649
Motocykl: Husqvarna 701
mikelos jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 2 godz 31 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Horizon Zobacz post
Jako ktoś kto odbiera nowe samochody to powiem Ci, że odbiór motocykla jest jeszcze prostszy, bo nie musisz sprawdzać czy nie jest porysowany albo nie ma wgnieceń - wszak sam za chwilę go wywalisz gdzieś w lesie

Dla pewności możesz sprawdzić:
1. Poziom oleju, poziom płynu chłodzącego - warto sprawdzić czy jakiś praktykant w serwisie pilnował ilości.
2. Przykręcenie kierownicy i osprzętu chociaż sam pewnie będziesz sobie to regulować pod siebie.
3. Czy piasty są dokręcone prosto i nie ma bicia na kołach

Przy takim osiołku jak CRF300L to raczej wszystko.
Motocykle są chyba zalane płynami fabrycznie. To co jest do sprawdzenia to elementy montowane w serwisie po wyjęciu z kraty transportowej. Czyli przednie koło, kiera.

IMO: sprawdzić papiery. Niby numery są wydrukowane na naklejkach i nikt nic nie przepisuje ręcznie, ale warto sprawdzić. Miałem w rodzinie przypadek (tata), gdy przy sprzedaży auta okazało się że numery VIN nie zgadzają się z rzeczywistością Auto nowe, z salonu, itd. Importer odkręcał temat, było trochę zabawy z Wydziałem Komunikacji
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles
mikelos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.08.2021, 19:33   #4
Horizon
 
Horizon's Avatar


Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Horizon jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mikelos Zobacz post
Motocykle są chyba zalane płynami fabrycznie. To co jest do sprawdzenia to elementy montowane w serwisie po wyjęciu z kraty transportowej
Hmm wcześniej mógłbym iść.o zakład, że przyjeżdżają suche, ale możliwe że masz rację.
Horizon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.08.2021, 12:53   #5
husa521


Zarejestrowany: Jul 2021
Miasto: KUJ-POM
Posty: 54
Motocykl: Honda CRF 300L
husa521 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 15 godz 25 min 16 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Horizon Zobacz post
3. Czy piasty są dokręcone prosto i nie ma bicia na kołach
A właśnie, odnośnie dokręcania śrub. Do mojej husky mam service manual z podanymi momentami dokręcania wszystkich śrub.
Do 300L znalazłem tylko ogólną instrukcję obsługi. Czy jest szansa, że do 300L też coś takiego jest?
husa521 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
2021 CRF250L & CRF250 Rally Danny Dział ogólny 53 20.11.2021 16:47
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem sluza Imprezy forum AT i zloty ogólne 205 20.11.2021 06:34
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki jendrus Imprezy forum AT i zloty ogólne 65 27.10.2021 07:26
Endurorally 2021 Onufry22 Dział Producentów i Dostawców 91 16.09.2021 12:36
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora Viruus Warsztat 8 11.12.2019 13:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.