| 
			
			 | 
		#741 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jul 2021 
				Miasto: Piotrków Tryb. 
					
				
				
					Posty: 18
				 
Motocykl: CBF600N 
				
				
				 
Online: 6 godz 20 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Podtrzymuje swoje zdanie..... to jest tylko dual  
		
		
		
		
		
		
		
	  szkoda kasy na grube mody, jak wymiana całego tylego amortyzatora lub nie daj Boże całego przodu   - ale to jest tylko moje zdanie. Wymiana samych sprężyn np. na Ohlinsa do dualowej jazdy wystarczy w 100% - obecnie trwają testy w Ohlinsie sprężyn do CRf300L. Natomiast z niecierpliwością będę śledził twoje mody i trzymał kciuki za wyprowadzenie mnie z"błędu".....   Powodzonka  ps. jaką masz osłonę silnika ?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#742 | |
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#743 | ||
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 285
				 
Motocykl: GG ES700 
				
				
				 
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  . Tak, przykleiłem na taśmę, żeby zobaczyć cały efekt. Zabrakło mi wiertła do przewiercenia blachy.Nope i szczerze mówiąc nie myślałem o tym w momencie zamawiania. Gdybym wiedział, że od 250 pasuje do 300 to bym wziął DRC z certyfikatem. W Polsce to raczej mały problem, bo KTMy liście latają bez kierunków, lusterek prawie na goło i nic się nie dzieje jeśli jest ważny przegląd i ubezpieczenie. Cytat: 
	
 Z tego co wiem Ohlins robił cały tylny zawias a nie tylko sprężynę. Zobczymy co oni tam wypuszczą, ale podobno mają w planach cały przód i tył wypuścić. Ja jestem gotowy ![]() Blacha pod silnik to Yamato z Bikerzbits. Początkowo miałem oryginał od Hondy, ale ta Yamato jest szersza i lepiej chroni boki silnika. Ostatnio edytowane przez Novy : 18.07.2021 o 19:25 Powód: Poprawienie cytowania  | 
||
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#744 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mały update po 5000 km. 
		
		
		
		
		
		
			- nic się nie zepsuło, odpala zimne i ciepłe, zawsze - moto dzielnie jeździło po Ukraińskim błocie i kamieniach - zmieniłem zębatkę na 13. Teraz wykorzystuję 6 bieg od ok 65 km/h. Na stromych podjazdach używam 1-3 biegu a nie tylko 2. - zmieniłem opony na Metzeler MC360 - na tył elegancko wchodzi 110/100/18 zamiast 120/80/18 - pozdrowienia spod Pikuja ![]() https://photos.app.goo.gl/EnWwoPG2H6wWGAzC6 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#745 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No i to jest test. Fajowo.  
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#746 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2018 
				
					
				
				
					Posty: 88
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 19 godz 30 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mikelos, czego Ci najbardziej brakowało w moto latając po Zakarpaciu i wjeżdżąjąc na Pikuj, mocy, zawieszeń, osłony przed warunkami atmosferycznymi  czy mniejszej wagi? 
		
		
		
		
		
		
		
	A może na takie jeżdżenie to jest bardzo wyważony motocykl i sprawuje się dobrze? I jak Ci się jeszcze kształtowało spalanie?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#747 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 285
				 
Motocykl: GG ES700 
				
				
				 
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 W sobotę biorę udział w Teście Dzika   Leci ze mną Husqvarna 450 i KTM 450Mam nadzieję, że ślicznotki nie połamię  . Na pewno nie będzie tyle błota jak na filmie bo od dawna w naszym regionie nie padało i do soboty nie będzie. Przejazd przez betonowe kręgi sobie odpuszczę, ale resztę trasy spokojnie powinienem dać radę. | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#748 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W kwestii formalnej. Uważajcie na żonglerkę zębatkami zdawczymi. U mnie 1 ząb mniej z przodu zeżarł prawie nowy ślizg aż do wahacza na jednej wyprawie około 9000 km. Teraz zmieniam tylko tył na większy. Wiem, że prościej i szybciej zmienić przód ale trzeba kontrolować na bieżąco.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#749 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   To człowiek jest większym ograniczeniem niż sprzęt. Ktoś sprawniejszy niż ja wyciśnie z CRF300L więcej.Wjazd na Pikuja kilka lat temu robiłem na DRZ400. Nie czuję by CRF odstawała. Mam osłonę silnika, bardzo się przydaje. Warto dołożyć osłony boczne, widzę że już się pojawiają u Tajów. Było ciepło (28-32 C) więc wentylator chodził nonstop. Jeździliśmy ekipą w układzie 3 moto i 2 moto spotykając się gdzieś na szlaku i w bazie. Mocy mi nie brakowało, bardziej brakuje mi zawieszenia - niektóre odcinki można by zrobić albo szybciej albo z większym zapasem bezpieczeństwa. Masa przeszkadza tylko w sytuacji gdy trzeba moto obrócić na stromej ścieżce albo wkleisz totalnie w błoto. Ale od tego są koledzy - raz ty wyciągasz ich a raz oni ciebie ![]() CRF pali od 2.6 l/km (jazda na spokojnie przez wioski by nie kurzyć) do 3.6 l/km w terenie. Max jaki zanotowałem to było 4.5 l/km ale to była Albania i od cholery długie podjazdy w błocie. Myślę że w terenowej jeździe zasięg to spokojnie 200 km. Reszta ekipy miała zasięg 80/90 km (gas gas w dupaku) do ok 140 km (beta 390). Tak czy siak, zawsze dojedziesz najdalej ![]() Na jazdy po Mazowszu (płaskie asfalty/szutry) wrócę do zębatki 14. 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#750 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2018 
				
					
				
				
					Posty: 88
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 19 godz 30 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			OK, dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |