Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.06.2021, 21:23   #7
ArtiZet
 
ArtiZet's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: akalicy stolicy
Posty: 3,260
Motocykl: była 7-ka, jest 3-ka
Przebieg: 90+
ArtiZet jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 1 dzień 40 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał keraj37 Zobacz post
gdy odkrece manetke to dochodzi do okolo 16V, ale nie wiem czy to wystarczy - podpialem sie normalnie do chwytakow aku.
Nie tyle że wystarczy tyljo to stanowczo za dużo. 16V gotujesz aku stad smród siarki i po pewnym czasie pad aku.
Nie powinno być więcej niż ok. 14.4V
ArtiZet jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Tags
aku , rd04


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
akumulatory FULBAT szynszyll Układ elektryczny i zapłonowy 1 17.03.2023 20:34
Czy moto może psuć akumulatory? Mhv Układ elektryczny i zapłonowy 3 24.05.2011 22:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.