|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
![]() Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
![]()
Dobrze też przeczytać taką opinię. Pozwolę się odnieść do tego wszystkiego.
1. Zawieszenie - nikt tu nie mówi, że jest super (chyba ze cos przeoczyłem). Jak dla mnie jest nawet słabe i idzie do wymiany, podobnie piszą ludzie na grupach na FB. Faktem jest ze moto jest raczej robione pod małego Taja niż amerykańskiego chłopa. Ja ważę jedynie 75 kg, ale jak ktoś już dobija do 100 to raczej nie jest sprzęt dla niego z tym zawieszeniem. 2. Wymiary - moto wydaje się mniejsze, ale ma wymiary pełnoprawnego enduro jak KTM EXC. Oprócz wysokości siedzenia oczywiście. 3. Szczerze mówiąc wyprzedzanie na trasie tira czymkolwiek co ma v-max 130 jest średnim pomysłem ![]() 4. Porównywanie do jakiegokolwiek motocykla z młodości jest raczej średnie. Przez pryzmat młodości nasze wrażenia są przekłamane. 20 lat temu ujeżdżałem motorynkę z silnikiem od komarka i Rometa Kadeta. Byłem mistrzem bezdroży, a jak kolega dał mi się przejechać Ogarem 200 z trzybiegowym silnikiem od Jawy to chryste panie... miałem wrażenie, że każdy podjazd jest mój ![]() ![]() 5. W ogóle porównywanie do innym moto jest kłopotliwe. Owszem można porównać do DRZ400 czy innych sprawdzonych. Ale tych motocykli nie ma, po prostu a ceny używanych w dobrym stanie są astronomiczne. Do współczesnych można CRF300 porównać do KLX300 i Yamahy WR250. Z tym ze KLX300 nie ma w europie a WR250 nie występuje już jako nowa (używki słabo dostępne). Była jeszcze CRF450L ale już.też jej nie ma nowej. Do tego była cholernie droga. Co do WR250 ma lepsze zawieszenie i więcej HP, ale jest badz co badz slabsza w terenie. Z podobnej półki cenowej można zestawić ją z KTM ADV390 albo BMW GS300. Tylko ze to sa typowe adventure i nie wyobrażam sobie tym wjechać w ciężki teren nawet na kostce. W segmencie do max 30 tys nie ma niczego podobnego w nowych motocyklach. 6. Po przesiadce z KTM 790 na coś pokroju CRF300L zawsze będzie "meh" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
|
![]()
Na razie jest jak pisał matjas. Na OLX festiwal 250L z symbolicznymi przebiegami. Fajny chwyt. Za dwa lata hondzia wyciągnie z kapelutka CRF350L i akcja sie powtórzy. Oczywiście znów nic nie będzie zamienne z 300 i 250 może poza jednorazową uszczelką filtra ^^
https://www.olx.pl/d/oferta/yamaha-w...9165b;promoted Tu ktoś podobnie popędził z ubierankiem w gadżeciki. Taki chyba trend i chyba tak nas wychowano. Jest choinka to trzeba ubierać. Wprawdzie moja honda zupełnie ma ma nic co wymieniłbym zdrowego, ale ona ogólnie niezdrowo wygląda ;D Za to do WR250F to mam obserwowane na aliekspresie całe strony anodowanego na niebiesko szmelcu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
![]() Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
![]()
Rzeczywiscie 3-4 sztuki na OLX to istny wysyp
![]() Z tego co wiem to klepali 250 przez 8 lat wiec nie wiem o czym piszesz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
Price dobrze dywaguje -> morał: jacy klienci taka oferta. IMO niższy moment w terenie jest przewagą nie wadą. Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 11 godz 36 min 55 s
|
![]() Cytat:
![]() Co do ciężkiego terenu .... o taki chodzi, czy jeszcze cięższy ? Bo ten jakoś przejechaliśmy, topiąc się identycznie jak mocniejsze maszyny ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
![]() Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
![]()
To już sam raczej wiesz
![]() Całą masa ludzi zapuszcza się na CRF250L i śmiało z niego wyjeżdża. No chyba, że "ciężki teren" to pionowe podjazdy pod KTMy eee no chyba jak mówimy o mocnych maszynach to wtedy tak bo zrywa przyczepność. W takim sprzęcie jednak wolę mieć te kilka nm więcej pod dupą przy niższych obrotach niż pałować silnik na czerwone pole, żeby wykrzesać jakąś moc. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 18:58 |
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem | sluza | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 205 | 20.11.2021 06:34 |
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki | jendrus | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 65 | 27.10.2021 07:26 |
Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 12:36 |
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 13:56 |