Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.09.2009, 16:04   #1
hubert
Jaki świeży jaki świeży ??
 
hubert's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
hubert jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Dobra już wiem Napisałem do człowieka z pierwszego posta w tym wątku i szybko mi odpowiedział:

Type DAKAR is special reinforced version of classical tyre , this tyre has one ply more than classical. You can see when you compare weight of both version :

2000024158101 140/80-17 E-09 TT ……………….5,519 kg
2000024156101 140/80-17 E-09 TT DAKAR ……………… 5,921 kg

2000024649101 90/90-21 E-09 TT ……………………………………3,148 kg
20000024647101 90/90-21 E-09 TT DAKAR…………………………..3,693 kg

Version DAKAR has stronger carcass and better performance especially on hard track. This version is suitable for rallye (Paris-Dakar etc.) .Tread compound is in both type the same.






Czyli wersja DAKAR ma wzmocniony karkas ale mieszanka gumy pozostaje ta sama, więc przyczepność powinna być ta sama.
__________________
Hubert

hubert jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Klub morsów i innych popaprańców felkowski Imprezy forum AT i zloty ogólne 2 06.03.2010 17:30


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.