![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
![]()
Dobra już wiem
![]() Type DAKAR is special reinforced version of classical tyre , this tyre has one ply more than classical. You can see when you compare weight of both version : 2000024158101 140/80-17 E-09 TT ……………….5,519 kg 2000024156101 140/80-17 E-09 TT DAKAR ……………… 5,921 kg 2000024649101 90/90-21 E-09 TT ……………………………………3,148 kg 20000024647101 90/90-21 E-09 TT DAKAR…………………………..3,693 kg Version DAKAR has stronger carcass and better performance especially on hard track. This version is suitable for rallye (Paris-Dakar etc.) .Tread compound is in both type the same. Czyli wersja DAKAR ma wzmocniony karkas ale mieszanka gumy pozostaje ta sama, więc przyczepność powinna być ta sama.
__________________
Hubert |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |