|
|
|
|
#1 |
![]() |
Nigdzie nie napisałem, że krytykuję, nie podoba mi się, strata pieniędzy, itd.
![]() Wiadomo, że ma się podobać i wiadomo nie od dziś, że racjonalne podejście do wydawania siana na motocykle to trochę oksymoron, vide: co zrobiłem jako pierwszy zakup do XT600? zakup baniaka 23l. sam nie wierzę do tej pory. tak to m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#2 | ||
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Cytat:
. Po prostu wiem, że przy takim moto moze to być dziwne. Wizualnie to się supermoto robi raczej.Cytat:
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
YSS.... Majtas, abstrahujesz od układu odniesienia..
![]() A tak sprowadzając koszty na ziemie: do wyczynowego motocykla amator nie musi dokładać żadnego szpeju, no chyba ze chce. Te wszystkie cudeńka (z planowanym Ohlinsem) kosztować będą więcej niż 5-10 lat latania wyczynowym motocyklem. Per saldo (poza samą ceną zakupu) oszczędności tu nie widzę. Motorek fajowy. Jak za kilka lat pójdę na emeryturę i nie będę już gdzie (ambitniej) i z kim jeździć też sobie sprawię jakieś takie szwenduro. Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 19 min 53 s
|
Tak jak rrolek napisał. Koszty. Do tego jeśli ważny jest wygląd to do hardziaków zestawy plastików kosztują grosze i można sobie wybierać kolory. Jak jest w przypadku CeeRefFeL?
![]() Nie znam sie, ale klika lat temu amor YSS to była taka niskobudżetowa opcja jak ktoś miał zamordowany amor w starym paściu. Z podniesieniem parametrów i trwałością to nie miało wiele wspólnego. Coś tu sie zmieniło? ![]() Rozumiem chęć ograniczenia sobie mocy. Całkowicie rozumiem - wiem po sobie. Ale zwiększenie masy motorka to ten sam zły kierunek co narowistość. Żaden tam ze mnie miłośnik podjazdów i ostrego naqrviania po krzaczorach, tylko tak mi sie widzi po zaprezentowanym filmiku że zamiast złotych pał ohlinsa, na tym etapie zainwestowałbym w fajne szkolenie. Taniej o parę tysi a na pewno z lepszym efektem. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |