|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: May 2016
Miasto: radom
Posty: 105
Motocykl: crf 1000A->790advR/drz 400e
Online: 1 tydzień 6 dni 17 godz 30 min 33 s
|
Cytat:
Też tylko godzinkę pojeździłem. W sumie przegoniłem go po autostradzie i eskach. Podobało mi się to pie...olnięcie. Nie podobały mi się wibracje na podnóżkach. Mały przełącznik zmiany kierunków bez wyczuwalnego momentu wyłączenia (podobno to zachęta aby dokupować soft z automatycznym wyłączaniem migaczy). Najgorsza była lekka nerwowość przedniego koła od 180-190 (tryb sport, owiewka fabryczna). Przód nie robił wrażenia "wciągnięcia" przez asfalt. Niby można tył obniżyć przyciskiem... nie sprawdziłem czy to coś pomoże. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 33 min 55 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |