![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,409
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
![]() Online: 3 tygodni 3 godz 22 min 21 s
|
![]()
Wystrugałem następujący patent: ułamaną część tego plastikowego dinksa A zastąpiłem nagwintowana mosiężna tuleja, którą wkleiłem w pozostałość B, bo ułamało się dokładnie przy kołnierzu. Dla pełni szczęścia pod ten kołnierz idzie cieniutki o-ring i jest pięknie. Koszt minimalny
![]() I w ogóle przepraszam, że nie pochwaliłem się wcześniej, ale jakość przespałem watek ![]()
__________________
"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss Ostatnio edytowane przez samul : 04.09.2009 o 13:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Byłem zmuszony dorobić mosiężne króćce do linki ssania, w zamian za plastikowe hondowskie. Bardzo istotnym jest wewnętrzny element w postaci kryzy, o którą opiera się pancerz linki. Zmiana wymiaru spowoduje, że jedna strona albo się nie będzie domykała, albo dostanie za mało powietrza.
Gwint w tym króćcu został wykonany narzynką a nie nożem tokarskim. Narzynka (o skoku 1) została do tego celu specjalnie zeszlifowana aby można było wykonać gwint do samego końca (bez potrzeby robienia rowka, jak w przypadku nacięcia nożem) |
![]() |
![]() |