|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 17 min 38 s
|
Z tym serwisem nie jest tak źle, bo jakie można odnieść wrażenie czytając z boku. W sensie ze dostęp do wszystkiego jest łatwy i przyjemny, a robota skomplikowana na etapie tylko planowania materiałów i narzędzi które trzeba mieć. W sumie to po trzech dniach ciągłej jazdy i tak mam przesyt i jest pretekst odpocząć kręcąc śrubki ;D
Bardzo wiele przemawia, ze tym ze serwisy przy takim amatorskim zastosowaniu można byłoby grubo przeciągnąć bez strat dla trwałości silnika. Np pewnie nie musiałem zaglądać do zaworów w połowie trasy i tez nic by się nie stało. A olej to litr plus filtr i jakieś 15 min kręcenia się koło moto z kanapką w dłoni przy śniadaniu. Zaworowo są ponoć tacy co i 5tyś km mają w dupie że uciekły 2 setki, ale już przy 2tyś bym nie zniósł nerwowo braku kontroli. Może to mój problem. Podobnie mam z XR. Niby nic się nie zmienia ale instrukcja mówi zaglądnąć to zaglądam. Urlop był super. I wielkie podziękowania za gościnę dla Remigiusza z Wierzchucina za udostępnienie warsztatu. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Turcja po asfalcie -czyli Harley też nadaje się do turystyki. (wakacje 2015) | Dredd | Trochę dalej | 44 | 17.11.2018 15:32 |