|  14.04.2021, 18:58 | #252 | 
|  |   
			
			No i fajnie. Cieszę się ze tak. Gdybym mieszkał blisko gór w górach w sensie to miałbym tylko nc i trialowke. Albo nawet tylko dwie trialowki  Pisze dwie bo chciałbym się związać z fAntikiem na dłużej. gratki Dawid. Dawaj w końcu jakieś fotki z jazdy! Ja tez coraz częściej myśle o blaszce na mojego staruszka. Piszmy a przede wszystkim jeździjmy   
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  15.04.2021, 11:49 | #253 | 
|  Zarejestrowany: May 2017 Miasto: Kraków 
					Posty: 131
				 Motocykl: AT CRF1000   Online: 1 tydzień 22 godz 33 min 41 s |   
			
			Wracając na chwilę do Majtasowego trawersu - wykopałem filmik z ubiegłego lata, na którym uwieczniłem swoją męczarnię przy ćwiczeniu ósemek na trawersie właśnie. Z błędów które widzę i rozumiem to usztywnienie i źle prowadzona linia wzroku. To ćwiczenie nadal sprawia mi dużo problemów, nadal się usztywniam. Ale polecam, zmusza do aktywnej pozycji na motocyklu. Drugi filmik, z ubiegłej wiosny - również fajne ćwiczenie - stójka z opartym kołem na wprost i próba przeskoku nad belką w taki sposób, aby nie zaryć nosem w ziemię... Trzeci filmik jaki znalazłem to podjazd z niewielkim kickerem na linii podjazdu, co się często zdarza (korzenie) i często powoduje zawahanie (zamiast energicznej reakcji) i kłopoty. Jeśli jeszcze coś znajdę to wrzucę. | 
|   |   | 
|  15.04.2021, 12:07 | #254 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Panie czy filmik nr 1 z ósemkami nie jest aby przyspieszony? Odnosze wrażenie że jest po prostu za szybko ale to może być mylące. W każdym razie szacun.      | 
|   |   | 
|  15.04.2021, 12:13 | #255 | |
|  Zarejestrowany: May 2017 Miasto: Kraków 
					Posty: 131
				 Motocykl: AT CRF1000   Online: 1 tydzień 22 godz 33 min 41 s |   Cytat: 
 Sztuką byłoby zrobić to ćwiczenie bardzo powoli, czego jeszcze nie potrafię - po prostu nosi mnie w tej ósemce, co tu dużo mówić. | |
|   |   | 
|  15.04.2021, 12:16 | #256 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Ostrowiec Św. 
					Posty: 475
				 Motocykl: KTM 640, NAT   Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 52 min 54 s |   
			
			Ja zachęcam wszystkich którzy nie posiadają triali do ćwiczenia takich rzeczy, może na mniejszym przechyleniu, albo nawet pofałdowanym płaskim, może z dużo mniejszą kłodą. Przynosi to efekty, poprawia pewność w terenie i co najważniejsze sprawia, że jeździmy bezpieczniej    | 
|   |   | 
|  15.04.2021, 12:20 | #257 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |    Kill switcha na magnes proponuję zmotać lub korzystać jak jest. Nie będe się wymądrzał ale z tego co doświadczyłem to Crossfire nie są dobrą opcją podobnie jak Sidi ADV. Czepiają mnie się osłony wydechu a do tego obcas wadzi na przesuwaniu nóg wzdłuż podnóżków. Garnek otwarty też zmienia perspektywę bo brak pola widzenia skutecznie ogranicza manewrowość. Przynajmniej ja tak mam. | 
|   |   | 
|  15.04.2021, 12:26 | #259 | |
|  Zarejestrowany: May 2017 Miasto: Kraków 
					Posty: 131
				 Motocykl: AT CRF1000   Online: 1 tydzień 22 godz 33 min 41 s |   Cytat: 
 Kill switch - w planach...  Kask... hm... rozmawiałem z dwoma osobami które sepleniąc (druty w szczęce po operacji) przekonywały mnie, że nic takiego się nie stało - tylko spadli na głazy na twarz za zawodach trialowych. To ja już zostanę z tą ograniczoną widocznością. | |
|   |   | 
|  15.04.2021, 12:28 | #260 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			No niestety. Gdzie drwa rąbią... Co szukać daleko. Matjasso co prawda na ryło nie padł ale szkody były. Na poważnie to kill czy na magnesa czy zwykły zrywkowy w tym sprzęcie to IMO obligo. | 
|   |   |