|  | 
|  12.04.2021, 15:05 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2015 Miasto: KRASNYSTAW 
					Posty: 221
				 Motocykl: RD04 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 34 min 50 s |   
			
			Mnie najbardziej interesuje prędkość przelotowa. Z jaką stałą prędkością da się podróżować, aby silnik nadążał  Czy przy tych 6 tys i 100 km/h silnik już zaczyna powoli wyskakiwać z ramy? Czy jest jeszcze zapas? | 
|   |   | 
|  12.04.2021, 16:21 | #2 | |
|  |   Cytat: 
 ja z kolei w bańce swej na przykład, NIE LUBIĘ wiertarek i trochę mi przeszkadzało to, że ledwo jadę a silnik się kręci 5-6-7tys. a on się musi kręcić bo inaczej nie jedzie - najlepiej to widać w offie kiedy jak się odwinie to dopiero zaczyna ciągnąć ale tu mowa o biegach 1-3 - jak się jedzie na 6 to może nie stykać pary. w XT oczywiście jak ledwo muskam manetkę to wiatr też robi swoje ale jest czym to skorygować  wczoraj mega mnie wywiało  bo golas. jak wielu jestem mega zainteresowany przejechaniem się na 300tce. ten sezon jednak spędzę głównie w siodle XTka jeśli nie liczyć zaplanowanego wyjazdu na NC na zahut - o ile będzie można. Najważniejsze, i to piszę bez cienia goryczy czy złośliwości, że Ci starsi stażem koledzy, którzy kupili CRF300L/R odnaleźli w nim to co chcieli i nie ma poczucia niezadowolenia czy buyers remorse. To dobrze świadczy o konstrukcji jak i również o dojrzałym podejściu do wyboru motka. Na koniec jak zawsze - życzę wszystkim otwartych granic i miesiąca urlopu w siodle. Jakiekolwiek to siodło będzie. Szerokości.  m 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | |
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |