|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Od siebie dodam, że mając 3 DLe 650 na przestrzeni kilku ostatnich lat mam prosty wniosek - są to motocykle daleko mniej problematyczne niż Trampki czy Afryki. W zasadzie zupełnie bezproblemowe jeśli są zadbane i niekombinowane. I nie mają fakapów a la wałki zdawcze, regulatory, pompy itp.
Jak jest zadbany to siadasz, lejesz i jedziesz. Tyle że jedziesz w 90% po asfalcie, można na upartego "jeździć" w terenie ale....to wygodny motocykl szosowy. Pali mało, 6 biegów, kanapa w starym DLu fabryczna taka wygodna że nic nie trzeba poprawiać. Ja jedynie sety obniżałem żeby mieć mniejszy kąt ugięcia kolan + lekkie podniesienie kiery. Tyle. Co do mocy...są mocniejsze, ale te 67 koni wystarcza w zupełności do osiołkowania nawet i we dwoje. 140 na autostradzie można trzymać bez kłopotu. Kiedyś naczytałem się nawet tu, na FAT głupot, że po 50 tys w VStromie łancuchy rozrządu, a 80kkm to już koniec silnika. Bzdury. Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
![]()
Zawsze marzyło mi się zrobić jakąś zmotę. Po wypadku moją sv został mi silnik (mam nadzieję, że sprawny..jeszcze nie sprawdzałem) , ramę do DL z wahaczem można kupić na alegro za rozsądne pieniądze ...zmotać jakieś zawiasy, szprychowe koła, zrobić na lekko i zamiatać po szutrach. Ten silnik jest rewelacyjny, świetnie brzmi i ma świetną charakterystykę. Może uda się w końcu zrealizować.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4133 | 18.04.2025 19:47 |
kupić, nie kupić - oto jest pytanie? | norweg | Hamulce, kola, opony | 31 | 24.05.2013 19:00 |
Albania i Czarnogóra. Dlaczego tak? | bigos | Przygotowania do wyjazdów | 41 | 10.04.2010 14:50 |