![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |||
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]() Cytat:
Cytat:
Jak prądnica za bardzo da po Voltach to jej nie obciąży tylko zewrze do masy. Jakby obciążał to byśmy tu nie gadali bo by nie było problemu. Grzanie jest sprawa wtórną, prądnica zwarta do masy staje sie grzejnikiem razem z kabelkami i reguatorem przez ktory to do masy płynie. Cytat:
Tak na szybko to jest tam mowa o Włochu co sobie wiatraczek zrobił. Szybko rzuciłem okiem na stronę Włocha i co znalazłem: The SCR short-cut to ground the signal when it exceed 13-15V and so doing it produce heat to na razie tyle. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 24.06.2012 o 09:44 |
|||
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulator a moc motocykla | Nonek_ | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 06.05.2012 20:48 |
Wygotowany regulator | Chomski | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 22.07.2010 23:54 |
Regulator :) | paku | Układ elektryczny i zapłonowy | 73 | 15.01.2010 21:35 |