|
|
|
|
#1 |
![]() |
Stopy procentowe spadły, ale teraz będą tylko rosły.
To jest perspektywa 6-9 miesięcy, bo inflacje trzeba czymś będzie hamować. Odroczony popyt w gospodarce i gospodarstwach domowych jest olbrzymi. W samym 2020 gospodarstwa domowe odłożyły ok 95 mld PLN. Przyjmując te warunki kredytu dla NAT i zachowując ten sam poziom wpłaty własnej, koszty kredytu urośnie do 6-7 tys. Do tego często dochodzi często obowiązkowe AC. A wtedy okazuje się że kredytowanie NAT to extra kilkanaście tys PLN w 2-3 lata. Czyli 2/3 ceny nowej CRF300L ![]() Co do testowania CRF300L - raczej będzie trudno. Dealerzy nie mieli 250L do testów i tak się sprzedawały. To jest słabe, bardzo mnie dziwi i nie rozumiem takiego podejścia. Zwłaszcza że to tanie moto, nawet jak dealer weźmie zakup na siebie, to nie blokuje 80 tys PLN na NAT z wypasem. Myślę że rynek motocykli się zmienia. Polaryzuje się na tanie, stare trupy (cena czyni cuda) oraz sensowne egzemplarze, z historią serwisową, często poleasingowe, zadbane. Jak spojrzycie na historię tego forum, to 10-15 lat temu mało kto kupował coś nowego. Teraz, zdecydowanie więcej osób idzie po nówkę do dealera. Kiedyś posiadanie 2-3 motocykli było ewenementem. A teraz - przyznać się kto ma 1 moto ? Raczej mniejszość
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() |
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() |
Cytat:
![]() A może by tak zrobić ankietę? Mamy "Średni wiek afrykanera w 2021", to może zróbmy (ja nie wiem jak) ankietę "średni wiek motocykla w 2021"? Myślę, że wszyscy chętnie zobaczymy, jakie będą wyniki. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |