Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.03.2021, 20:46   #1
Lolex


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Łomianki
Posty: 429
Motocykl: tymczasem przerwa
Przebieg: stały
Lolex jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 1 min 48 s
Domyślnie

...wydaje się więc, że to bardziej problem akumulatora, niż DCT. Bo że DCT do sprawnego działania wymaga sprawnego aku, to jest bardziej "feature" niż "bug"
Lolex jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.03.2021, 20:47   #2
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lolex Zobacz post
...wydaje się więc, że to bardziej problem akumulatora, niż DCT. Bo że DCT do sprawnego działania wymaga sprawnego aku, to jest bardziej "feature" niż "bug"
Przekombinowanego akumulatora
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.03.2021, 21:14   #3
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lolex Zobacz post
Bo że DCT do sprawnego działania wymaga sprawnego aku, to jest bardziej "feature" niż "bug"
Ale jak widać po tym wątku co niektórzy wolą zgonić to na DCT
Mam do czynienia z DCT od 2014 (wcześniej w NC750X) i nigdy DCT mi nie "uklękło". Na forum NC w UK jest kurier motocyklowy ktorego eNCek (z DCT a jakże) z 2014 dobija do 300 tys. mil:

Cytat:
If I'm lucky I hope the engine will last maybe another year and get to~300K miles. TBH I think engine will last, but it's the gearbox that (in my eyes) is showing more wear, with increasing vibration at certain revs.

As for the noisy clutch (they all do that, mate!), yep its gone up a decibel or two - but hey its still all original Lol!
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.03.2021, 08:44   #4
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,597
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 2 min 9 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lolex Zobacz post
...wydaje się więc, że to bardziej problem akumulatora, niż DCT. Bo że DCT do sprawnego działania wymaga sprawnego aku, to jest bardziej "feature" niż "bug"
dokładnie, nie mniej jednak DCT nie powinna strzelać focha pomimo słabego akumulatora jak już silnik zaskoczy. Ale jest jak jest i jak sobie z tym poradzić już wiemy.

1. Gdy nie da się uruchomić silnika - jump starter lub ładowanie aku
2. Gdy silnik uruchomi się ale jest błąd skrzyni - pozostawić uruchomiony na kilka min. zgasić i uruchomić ponownie ewentualnie jak w pkt. czyli jump starter/podładowanie aku.

Oczywiście jeżeli problem powtarza się sprawdzić czy klemy są dobrze dokręcone ew. poddać diagnostyce akumulator.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
naprawa silniczka dct , silniczek dct


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.