|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Łomianki
Posty: 429
Motocykl: tymczasem przerwa
Przebieg: stały
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 1 min 48 s
|
![]()
...wydaje się więc, że to bardziej problem akumulatora, niż DCT. Bo że DCT do sprawnego działania wymaga sprawnego aku, to jest bardziej "feature" niż "bug"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() Mam do czynienia z DCT od 2014 (wcześniej w NC750X) i nigdy DCT mi nie "uklękło". Na forum NC w UK jest kurier motocyklowy ktorego eNCek (z DCT a jakże) z 2014 dobija do 300 tys. mil: Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,597
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 2 min 9 s
|
![]() Cytat:
1. Gdy nie da się uruchomić silnika - jump starter lub ładowanie aku 2. Gdy silnik uruchomi się ale jest błąd skrzyni - pozostawić uruchomiony na kilka min. zgasić i uruchomić ponownie ewentualnie jak w pkt. czyli jump starter/podładowanie aku. Oczywiście jeżeli problem powtarza się sprawdzić czy klemy są dobrze dokręcone ew. poddać diagnostyce akumulator. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
naprawa silniczka dct , silniczek dct |
|
|