|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Elektronika może łagodzić ale są przecież różne tryby. Mi się podoba to, ze mogę przywalić z garści, biegi pociągnąć do góry QSem i koło tylne nie zerwie przyczepności a przednie się nie uniesie. To działa w 790 idealnie. W 1290 pewnie jeszcze lepiej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
790 vs 1290 to Durex.. już lepiej idzie 690 niż Durex. Wrażenie z jazdy na czarnym..:/ Na testy przyjechałem 1290 więc może też stąd takie wrażenie. Tak czy inaczej nie lubię gumek więc bym stawiał bardziej na 690 który prowadzi się jak EXC 450/500 a fun mega.
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 09:45 |