|
|
#271 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
Ale 1290 łagodniej oddaje chyba niż 990, przynajmniej do tych 7-8 tys
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Czy ja wiem, nie tyle lagodnie co mniej ''zero jedynkowo'' Mialem okazje kiedys zejsc z 1190 wsiasc na 990 , przejechac paenascie km i wrocic na 1190. Przy odkrecaniu 990 jechalo, ot tak po prostu. Jak juz wczesniej Tommi wspomnial wysztko jest kwestia perspektywy.
|
|
|
|
#273 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
Elektronika 1290 łagodzi na pewno, zwłaszcza w pakiecie z kontrola mocy czyli MSR i MTC
|
|
|
|
|
|
#274 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 28 min 40 s
|
Elektronika może łagodzić ale są przecież różne tryby. Mi się podoba to, ze mogę przywalić z garści, biegi pociągnąć do góry QSem i koło tylne nie zerwie przyczepności a przednie się nie uniesie. To działa w 790 idealnie. W 1290 pewnie jeszcze lepiej.
|
|
|
|
|
|
#275 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
W 1290 z garści zawsze podnosi koło hehe
|
|
|
|
|
|
#276 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 28 min 40 s
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Administrator
![]() |
Tommi, no cóż nie myślałem to takim zestawieniu jak na zdjęciu czyli 03 i kat. Ale dzięki , ciekawe porównanie. Miałem na myśli starego i nowego kata i róžnice między nimi.
Co do jazdy to dawno temu kawałek 950 jechałem ale tak mało że nic nie pamiętam. Ale bardzo chętnie się zapoznam
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
#278 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,333
Motocykl: Ready to Race & AT
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s
|
790 vs 1290 to Durex.. już lepiej idzie 690 niż Durex. Wrażenie z jazdy na czarnym..:/ Na testy przyjechałem 1290 więc może też stąd takie wrażenie. Tak czy inaczej nie lubię gumek więc bym stawiał bardziej na 690 który prowadzi się jak EXC 450/500 a fun mega.
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
690 ma 40 kg nadwagi do exc. Nie prowadzą sie tak samo 😉.
|
|
|
|
|
|
#280 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 28 min 40 s
|
Cytat:
.
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 10:45 |