|   | 
 | |||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  23.02.2021, 18:31 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,339
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 43 min 57 s |   
			
			Jako ciekawostke z podwórka napiszę że pasek i napinacz pasuje od któregoś starszego silnika opla. Chyba że pokićkałem i to nie do paneuropanaa do goldwinga 1100 - w każdym bądź razie do któregoś z nich. Pod koniec 90tych lat tak kombinowali.
		 | 
|   |   | 
|  23.02.2021, 18:40 | #2 | 
|  |   
			
			
pasek to nie problem bo jest dosc popularny. z napinaczem gorzej. pasuje po drobnych przerobkach od starego Civica 1.4. ucho jest lustrzanym odbiciem i trzeba go przekladac. opisane to jest na forach ST - ja sie nigdy w to nie bawilem. pasek Gates kosztuje okolo 100pln - Honda zyczy sobie 320pln za swoj OEM - nie wiem kto go dla nich produkuje - sygnature maja swoja - 14401-MT3-004.
		 
				__________________ buziaki   | 
|   |   |