Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.08.2009, 22:50   #1
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s
Domyślnie

Wymontowanie amora 15 minut a przy okazji przejrzysz łożyska w pro-linku.

Rambo pewnie i WD40 dałoby rade, albo nawet i bez niczego by się obyło ale miałem pod ręką to kroplę zapuściłem klucz hakowy mam od CB750 SF długości 5cm to bez młotka nie obeszło
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.08.2009, 01:40   #2
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

No początki są trudne Ale też zalecam Artu, by sobie to ładnie wymontował. Posprawdzał co mu koledzy tam mądrze podpowiadają i wtedy rozkręcić. Wyczyścić gwint na amorze i te kontry i powinno chodzić potem jak po maśle, czyli kluczyk pazurkowy i leciutko się kręci w jedną i drugą ( na centralce tak jest, ale bez może będzie ciężko) całość razem bez rozkontrowywania
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.08.2009, 09:11   #3
podos
 
podos's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
podos jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
No początki są trudne Ale też zalecam Artu, by sobie to ładnie wymontował. Posprawdzał co mu koledzy tam mądrze podpowiadają i wtedy rozkręcić. Wyczyścić gwint na amorze i te kontry i powinno chodzić potem jak po maśle, czyli kluczyk pazurkowy i leciutko się kręci w jedną i drugą ( na centralce tak jest, ale bez może będzie ciężko) całość razem bez rozkontrowywania
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (klik)
podos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regulacja zaworow solo1972 Regularne czynności serwisowe 48 27.07.2019 17:33
Regulacja zaworów 7Greg Regularne czynności serwisowe 126 29.11.2017 07:57
regulacja mieszanki - faq? Evvil Uklad paliwowy i wydechowy 5 09.09.2012 15:38
Regulacja dekompresatora w DR650RSE Antek Inne - dyskusja ogólna 4 07.03.2012 16:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.