|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2020
Miasto: Qrnik
Posty: 22
Motocykl: ATAS 1100 2019
![]() Online: 1 dzień 6 godz 46 min 39 s
|
![]()
Mam zamontowany scottoiler zwykły podciśnieniowy, ale za to wolałem dokupić podwójną dyszę tzw skorpiona. Kumpel w KTM użerał się z tym elektronicznie sterowanym scottoilerem, teraz jest na etapie tego, że centralka sterująca rozszczelniła się, złapała wodę i wariuje. Wiadomo wybór należy do każdego z nas, ale za różnicę w cenie około x 2 można mieć zapas oleju na lata ; )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Mam podciśnieniowego scottoilera i to dziadostwo,cały czas trzeba się bawić pokrętłem.Mam zamiar dokupić centralkę/sterownik lubrixa i zawór elktr. Używał ktoś tego sterownika? http://www.mototopasja.pl/lubrixa/oferta#&gid=1&pid=1
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2020
Miasto: Kraków i okolice.
Posty: 29
Motocykl: CRF1100 ATAS
![]() Online: 2 dni 22 godz 31 min 11 s
|
![]() Cytat:
Teraz mam eSystem gdzie pojedynczą dawką oleju steruje nie zawór tylko pompa. Jeden impuls jedna kropla, bez względu na temperaturę czyli aktualną lepkość oleju. Sterownik umożliwia łatwą zmianę intensywności smarowania poprzez regulację ilości impulsów pompy w czasie. Z tego co czytałem podobne możliwości daje sterownik lubrixa. W prawdzie zarządza on elektrozaworem, ma jednak wbudowany czujnik temperatury umożliwiający kompensatę dawki oleju zależnie od aktualnej lepkości. Czy działa to sprawnie ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 22:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |