Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.01.2021, 20:36   #1
Ja1


Zarejestrowany: Dec 2020
Miasto: Qrnik
Posty: 22
Motocykl: ATAS 1100 2019
Ja1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 6 godz 46 min 39 s
Domyślnie

Mam zamontowany scottoiler zwykły podciśnieniowy, ale za to wolałem dokupić podwójną dyszę tzw skorpiona. Kumpel w KTM użerał się z tym elektronicznie sterowanym scottoilerem, teraz jest na etapie tego, że centralka sterująca rozszczelniła się, złapała wodę i wariuje. Wiadomo wybór należy do każdego z nas, ale za różnicę w cenie około x 2 można mieć zapas oleju na lata ; )
Ja1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2021, 21:18   #2
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,735
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 5 dni 4 godz 4 min 34 s
Domyślnie

Mam podciśnieniowego scottoilera i to dziadostwo,cały czas trzeba się bawić pokrętłem.Mam zamiar dokupić centralkę/sterownik lubrixa i zawór elktr. Używał ktoś tego sterownika? http://www.mototopasja.pl/lubrixa/oferta#&gid=1&pid=1
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.01.2021, 15:55   #3
DziadekH
 
DziadekH's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2020
Miasto: Kraków i okolice.
Posty: 29
Motocykl: CRF1100 ATAS
DziadekH jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 22 godz 31 min 11 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał melon1968 Zobacz post
Mam podciśnieniowego scottoilera i to dziadostwo,cały czas trzeba się bawić pokrętłem.Mam zamiar dokupić centralkę/sterownik lubrixa i zawór elktr. Używał ktoś tego sterownika? http://www.mototopasja.pl/lubrixa/oferta#&gid=1&pid=1
Też używałem scottoilera vSystem, z zaworem sterowanym podciśnieniem, i oryginalnego niebieskiego oleju. Moim zdaniem przez 40kkm spisywał się bardzo dobrze. Jedynym minusem, na początku użytkowania, była konieczność doświadczalnego dobrania optymalnej pozycji pokrętła regulującego dozowanie oleju. Wyznaczyłem dwie pozycje, na dni upalne i te jesienne, było OK.
Teraz mam eSystem gdzie pojedynczą dawką oleju steruje nie zawór tylko pompa. Jeden impuls jedna kropla, bez względu na temperaturę czyli aktualną lepkość oleju. Sterownik umożliwia łatwą zmianę intensywności smarowania poprzez regulację ilości impulsów pompy w czasie. Z tego co czytałem podobne możliwości daje sterownik lubrixa. W prawdzie zarządza on elektrozaworem, ma jednak wbudowany czujnik temperatury umożliwiający kompensatę dawki oleju zależnie od aktualnej lepkości. Czy działa to sprawnie ?. Wybrałem bardziej precyzyjny system z pompką, niestety za cenę x3.
DziadekH jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 22:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.