|  12.01.2021, 11:54 | #111 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2020 Miasto: Wawa 
					Posty: 167
				 Motocykl: Africa AS 1100DCT   Online: 1 tydzień 1 dzień 16 godz 7 min 24 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  12.01.2021, 11:55 | #112 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2017 Miasto: Piekary Śląskie 
					Posty: 90
				 Motocykl: był TA XL650, jest CRF1100 AS   Online: 1 miesiąc 5 dni 12 godz 49 min 31 s |   | 
|   |   | 
|  12.01.2021, 12:12 | #113 | 
|  |   
			
			Ja jeżdżę jak tylko pogoda pozwala, jak akcja obejmie mój VIN to pojadę do serwisu. Nie takie akcje już bywaly, sąsiad powiedział mi wczoraj ze wszystkie VFR1200 i CT z wczesnych partii miały wymieniane wały napędowe. Miłego! | 
|   |   | 
|  12.01.2021, 13:52 | #114 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2016 Miasto: Podlasie 
					Posty: 25
				 Motocykl: CRF 1000L ATAS DCT   Online: 6 dni 18 godz 54 min 26 s |   
			
			U mnie wygląda to tak jak na poniższym zdjęciu zrobionym kamerką inspekcyjna Proces odpadu cynku ze spawu już jest widoczny Na pewno nie będę czekał aż mi to do końca odpadnie i zatkanie filtry.Nie długo wyjmuje bak i będę czyścić A jak będzie akcja serwisowa to skorzystam Afryka to crf 1000 adventure z 19 roku.kupiona w ASO Polska w 2020 roku | 
|   |   | 
|  12.01.2021, 14:01 | #115 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2017 Miasto: Marynino 
					Posty: 540
				 Motocykl: NAT`18 Przebieg: rośnie   Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s |   
			
			Czy ja dobrze wywnioskowałem, że problem dotyczy tylko ATAS ? Małe nie są podatne na tę chorobę ? 
				__________________ lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... | 
|   |   | 
|  12.01.2021, 14:05 | #116 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Tylko duże baniaki mają problem.
		 | 
|   |   | 
|  12.01.2021, 14:40 | #117 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Zabrze 
					Posty: 1,123
				 Motocykl: ATAS 2019 Przebieg: 11000   Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s |   
			
			Złuszczony cynk to jedna strona medalu, druga ze w tym miejscu zbiornik nie jest juz zabezpieczony. Od razu mi sie przypomina moj stary poldas z przerdzewiałym bakiem.. Edit. Poguglalem. Wychodzi na to ze problem byl juz znany Hondzie (za granica) pod koniec 2019 roku ! Tutaj goscie pisza o naprawach wykonywanych przez dealerow w 2019, polegajacych na plukaniu zbiornika, czyszczeniu filtra, i wymianie pompy i wtryskiwaczy: https://africatwin.org/forum/threads...olutions.2120/ | 
|   |   | 
|  12.01.2021, 18:08 | #118 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   Cytat: 
 jeżeli zbiornik jest w jakiś sposób zabezpieczany od środka to raczej w całości po spawaniu a nie tylko spawy i raczej nie może to być powłoka nakładana a musi to być coś galwanicznego, bo wszelkie powłoki nanoszone od środka zbiornika skończą z czasem w układzie wtryskowym... tak mi się wydaje, może jest na forum chemik  i się wypowie. | |
|   |   | 
|  12.01.2021, 21:18 | #119 | 
| Zarejestrowany: Nov 2020 Miasto: Wielkopolska 
					Posty: 9
				 Motocykl: SD06 Przebieg: 38000   Online: 2 dni 1 godz 34 min 50 s |   
			
			Nie tylko duże bańki to jest mała 2019r
		 Ostatnio edytowane przez Varan : 30.10.2021 o 10:14 | 
|   |   | 
|  23.01.2021, 19:08 | #120 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2020 Miasto: Bezrzecze 
					Posty: 138
				 Motocykl: CRF 1100 DCT   Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 36 s |   
			
			No więc tak wygląda badanie moich "wód płodowych". https://1drv.ms/v/s!AsaUo23icDxApH9A...zBIS9?e=BnNWfs Motocykl 2020, 400km przebiegu a w paliwie same pływające fuzle  . Widać dokładnie jak spawy się "utleniają"  Jestem załamany  Rozpocząłem już w zeszłym tygodniu swoja walkę ze sprzedawcą   | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac | Robin | NAT - Warsztat | 15 | 14.12.2020 20:03 |