Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Dział Producentów i Dostawców

Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.01.2021, 17:19   #11
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,205
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 6 min 50 s
Domyślnie

to nie jest jednorazowa akcja. spokojnie.
tak się dzieje kiedy się jeździ mało, a okresy między odpaleniami są długie. wówczas całe paliwo paruje z komór a to co zostaje staje się twarde niczym szelak.
IMO dotyczy to bardziej konstrukcji chłodzonych wiatrem gdzie takie R4 jest rozgrzanym faktycznie piecem o wadze 50-70kg - taki kawał grzeje w chuj długo po wyłączeniu a komora pływakowa jest przecież otwarta do atmosfery.
paręnaście takich akcji i jest bingo.
uwierz mi Szynszyll, że to co na zdjęciu to i tak jest NIC. swoje zresztą pewnie i tak widziałeś.

żeby temu zapobiec trzeba jeździć
jak się jeździ mało to trza dolewać do paliwa STP - pół butelki na zbiornik. to naprawdę działa.
a najlepiej po dojechaniu na bazę zakręcić kran i czekać aż silnik stanie.
niestety nie w każdym moto, nawet z gaźnikiem tak można - gupi Bandzior, DR czy XJR mają tylko PRI/ON/RES - takie niby ułatwienie użytkownikom.
ile tych motocykli poszło do piachu przez nieszczelne kraniki podciśnieniowe to nie chcę nawet myśleć...

M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline  
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.