Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.01.2021, 21:53   #1
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał GregoryS Zobacz post
Nie no Panowie, poczytajcie watki o NAT jak sie pojawila w 2016. Tez byly wpadki wieku dzieciecego. Rdzewiejące szprychy, wycierające sie lagi, i inne takie.
Od dluzszego czasu juz tak jest ze kupujac "pierwszy wypust" zostajesz betatesterem nowego produktu. I to nie dotyczy tylko Hondy, ale tez KTM, BMW (prawie kupilem gs850, zanim dostalem swoj egzemplarz wyszla na jaw "mala wtopa" ze smarowaniem silnika w dostarczonych juz egzemplarzach) i wielu innych. W sumie wszedzie juz tak jest - kupujac nowy model samochodu, lodowki, czy nawet smartwatcha - ryzykujesz.
Kupujac nowy zegarek od garmina prawie rok czasu (!!!) zajelo im doprowadzenie firmware do jako takiego porzadku, a i tak skonczylo sie na programowym pudrowaniu sprzetowej wtopy.
Nauczylo mnie to ze nowych modeli czegokolwiek po prostu sie NIE KUPUJE. Poczekam, poczytam co ludzie pisza, i co producent z tym zrobi. Po jakims czasie zazwyczaj jest juz ok.

Ale najwazniejsze pytanie to co PRODUCENT zrobi z ujawnionymi wpadkami. Nasz rynek jest specyficzny, nie mamy sily przebicia, nie jestesmy w czolowce sprzedazy czy to motocykli czy samochodow czy elektroniki. Nasze lokalne przedstawicielstwa tez dzialaja ..różnie.
Wiec to nie tak że Honda jako Honda może miec to gdzieś, napisali o akcji, znaja problem, przyznaja sie i temat przechodzi z centrali na oddzialy/wykonawcow regioalnych czy lokalnych. I tu spodziewalbym sie ewentualnych problemow, nie "na gorze".

Podobalo mi sie jak BMW zalatwilo problem wspomnianej usterki w 850. Nie znam za dobrze tej marki, czytam ze z ASO tez bywa "różnie", ale w tym wypadku zadzialali "podrecznikowo". Z tym ze w wypadku problemow ze smarowaniem ktore zostaly ujawnione w nowych motocyklach usterka byla wlasciwie smiertelna dla silnika, ktory po prostu musial skonczyc sie duzo szybciej niz powinien.
ASO BMW dostalo odgorny nakaz zatrzymywania wydanych juz motocykli na przegladach po 1000 km, i wstrzymania gotowych do wydania sztuk. Wlasciciele zatrzymanych motocykli mieli dostawac nieodplatnie w wypozyczenie motocykl "nie nizszego segmentu", a nastepnie funkel nowke sztuke pozbawiona problemu, w pierwszej kolejnosci, jak juz takie zostana dostarzczone. Ja jako wciaz oczekujacy dostalem oferte albo znizki (bo czas oczekiwania sie znacznie wydluzyl), albo mozliwosc bezkosztowej rezygnacji.
Zrezygnowalem, bo jesli wyszla taka wpadka, to kto wie co tam jeszcze moze wyjsc w eksploatacji. I jednak nie chce byc betatesterem za wlasne, niemale pieniadze.
Zamiast tego zamowilem ATAS ktora byla juz na rynku pare lat, i co mialo byc poprawione, poprawione juz zostalo. Jestem bardzo zadowolony.
trzeba sobie zdać pytanie który producent jest pionierem ilości akcji serwisowych
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akcja serwisowa Hondy CRF 1000 falcon500 Akcje serwisowe 52 27.12.2021 11:51
CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac Robin NAT - Warsztat 15 14.12.2020 19:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.