Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.12.2020, 17:12   #1
CzarnyEZG
 
CzarnyEZG's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2013
Posty: 2,835
Motocykl: RD04
CzarnyEZG jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 2 godz 45 min 59 s
Domyślnie

W gruszce jest zawór zwrotny, który nie pozwoli się cofnąć paliwu.
Liczę na to, że pomimo, że część paliwa będzie się cofać do filtra podczas pompowania to i tak starczy na napełnienie komory pływakowej.
Ale masz rację co do nie filtrowania paliwa gdy będzie pompowane ręcznie podczas zalewania gaźnika.

Czyli filtr musi być przed pompką i jej obejściem na którym ma normalnie chodzić silnik.

Edycja

Człowiek się całe życie uczy, a i tak gupim umiera.

Dziś przed przystąpieniem do montażu moich wydumek w Mopliku sprawdziłem, wszystko jeszcze raz.

1. Nie odpala po dłuższym postoju.
2. Iskra jest
3. Paliwo w gaźniku...
... jest :/

I to patrząc na wielkość komory pływakowej spuściłem go dużo za dużo, a i tak po tym zabiegu odpalił od strzała.

Prześledziłem wszystko jeszcze raz i na gaźniku jest dodatkowy, ręczny zawór, który odcina dopływ paliwa do komory pływakowej.
Jak jest otwarty, to grawitacja zalewa komorę do pełna przy dłuższym postoju.

Narazie poradzimy sobie z tematem poprzez zamykanie tego ręcznego zaworu przed dłuższym postojem.

Zastanawiam się tylko jak to wygląda w środku? - Komora pływakowa nie ma zaworu iglicowego? Czy jest on nieszczelny?
Po co dali ten dodatkowy zaworek ręczny? (Pod bakiem jest normalny trójpołożeniowy kranik)

Ciekawość mnie zżera, ale boję się to rozkręcić, bo oprócz problemu, który wydaje się, że wyeliminowaliśmy poprzez zakręcanie kranika sprzęt pali (poniżej 2 litrów na 100 km) i jeździ normalnie.
Boję się, że moja rozbiórka w celu zdobycia wiedzy będzie przysłowiową operacją, która się udała, ale podczas której pacjent zmarł.
__________________
www.kolejnydzienmija.pl

2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym
2015: Veni Vidi Wypici
2016: Muflon na latającym gobelinie
2017: Garbaty Jednorożec
2018: Czarny Jaszczomp
2019: Rodzina 50ccm plus
2020: Żółwik Tuptuś
2021: Chiński Syndrom
2022: Nie lubię zapierdalać
2023: Statek bezpieczny jest w porcie,
ale nie od tego są statki
2024: Uwaga bo ja fruwam
2025: Ekwipunek Załogi Gogurka

Ostatnio edytowane przez CzarnyEZG : 15.12.2020 o 13:01 Powód: znaleziona przyczyna niedyspozycji Moplika (chyba)
CzarnyEZG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Brak napięcia na pompie paliwa janeksok Układ elektryczny i zapłonowy 2 30.12.2011 21:11
zmiana styków w pompie + montaż płytki sebol Uklad paliwowy i wydechowy 11 13.05.2010 13:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.