|  02.12.2020, 19:44 | #21 | 
|  |   
			
			
tak - nie powinno byc problemu - zastosuj tylko ladowarke do aku Li-ion i nie doprowadzaj do pelnego rozladowania. podlaczasz sobie taki automat na cala zime i on juz bedzie wiedzial kiedy sie wlaczyc a kiedy wylaczyc. a na wiosne - pstryk i jazda.
		 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  02.12.2020, 19:47 | #22 | 
|  |   
			
			
zerkne jutro na schemat w warsztacie i odpowiem - jezeli mozesz zrob lepsze zdjecie tak zeby bylo widac kolory. to jest zlacze 4pin?
		 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  02.12.2020, 21:55 | #23 | 
| gsm: 512242193  Zarejestrowany: Jul 2006 Miasto: Rzuchów 
					Posty: 5,522
				 Motocykl: RD11a Galeria: Zdjęcia   Online: 5 miesiące 2 dni 12 godz 55 min 20 s |   
			
			
Właśnie miałem ci dopisać abyś złącze do ładowania chłopakom wyprowadził np na  XT60 czy czymś podobnym albo zwyczajowo gniazdo zapalniczki jako bardziej uniwersalne cudo.
		 | 
|   |   | 
|  02.12.2020, 22:04 | #24 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2020 Miasto: Galway / Rybnik 
					Posty: 147
				 Motocykl: Adventure Sport 1100 ES   Online: 5 dni 23 godz 39 min 22 s |   | 
|   |   | 
|  02.12.2020, 22:11 | #25 | 
|  |   
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  02.12.2020, 22:12 | #26 | |
|  |   Cytat: 
 tyle tylko ze tutaj wszystkim steruje ecu i diabli wiedza jak to sie zachowa przy calkowicie rozladowanym aku. szukam... wszsystko co na ramie idzie przez tzw. BCU tj. Body Control Unit. Popierdolili prosty motocykl jak sie tylko dalo. nawet BMW nie robi takich jaj. nasrali modulow, modulikow. za boga ojca bym tym nie pojechal dalej w jakies dzikie strony. typowy dla Hondy przerost formy nad trescia   schemat elektryczny jest podzielony na 3 oddzielne kartki A3! na: zasilanie, elektryke silnika, elektryke ramy. a to przeciez Twin Enduro a nie Goldas czy inny krokodyl. Ostro chlopakow ponioslo  potem cena na poziomie przyzwoitego auta... ten jezdzacy laptop kosztuje tyle co nowa Corolla   
				__________________ buziaki   Ostatnio edytowane przez szynszyll : 03.12.2020 o 21:20 | |
|   |   | 
|  03.12.2020, 21:00 | #27 | 
|  |   
			
			HGW co to za wtyk. za boga nie moge go zlokalizowac   oba przypadki to motocykle z DTC. czy ktos z MT w wolnej chwili moze mi potwierdzic czy ta wtyczka wystepuje rowniez w tej wersji? na bialo/czerwonym jest napewno stale +12V na zielonym MASA, ale nie wiem czy kabel obok bialo/czerwonego to oznaczony na schemacie red/black, czy black/red bo oba takie wystepuja. zasadniczo w bezpiecznikach nie ma pozycji Akcesoria, Clock itp tak jak to bylo w crf1000. zlacza dla akcesoriow sa umieszczone z przodu i maja po 2 piny. wymagaja tez zastosowania akcesoriow oryginalnych pod CAN badz pod CAN dedykowanych/zmodulowanych. o tylnym gniezdzie akcesoriow sie nie wspomina - albo ja nie znalazlem. szukam dalej. reasumujac - czy MT1100 ma ten wtyk meski 8pin z tylu po lewej? 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  04.12.2020, 01:20 | #28 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2010 Miasto: Ballynahinch (Irlandia Płn) / Częstochowa 
					Posty: 630
				 Motocykl: CRF1100L AS Przebieg: 7500 km   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 23 godz 21 min 27 s |   
			
			Chodzi Ci o ten pod siedzeniem?, jeśli tak to moja jest manual i ma.
		 | 
|   |   | 
|  04.12.2020, 06:30 | #29 | 
|  |   
			
			
OK. Wazna informacja. Grzebie dalej. Boje sie ze jak to idzie przez BCU to CAN po podpieciu bedzie wariowal. Ale juz rozkminiam inne podejscie ktore powinno zadzialac w razie W. Jechac tym w dzikie strony to mocna ruletka  kumam motocykl torowy gdzie w padoku stoi sprzet i fachowcy ale tak przekombinowac ADV?!? Byle gleba, przerwany kabelek i koniec wycieczki. oj ponioslo kitajcow nie po raz pierwszy  sie potem ludzie dziwia ze 35 letnia HJ61 kosztuje tyle co nowe 4x4... 
				__________________ buziaki   Ostatnio edytowane przez szynszyll : 04.12.2020 o 19:36 | 
|   |   | 
|  22.12.2020, 16:56 | #30 | 
|  |   
			
			za boga ojca nie moge znalezc na schemacie tego zaslepionego zlacza 8PIN   no jakis glupi jestem - wszystkie sa opisane: 2P, 4P, 6P itd. a slepego 8P z takimi kolorami nie widze. gdzies obilo mi sie o uszy, ze instrukcja, która wrzycilem jest do wersji USA. nie wiem czy to wiarygodna sprawa - ale moze jakims cudem instrukcje sie roznia. bede jeszcze dzisiaj szukal po schematach tego konektora. mam natomiast inna prosbe: czy ktos z posiadaczy CRF1100 moglby sfotografowac - najlepiej rozpiete zlacze czujnika stop tylnego hamulca? na schemacie nr nr 5. https://www.hondapartshouse.com/oemp...08a1dd99/pedal wg schematu nie powinien on byc skorelowany z ECU wiec magistrala CAN nie powinna miec na niego wplywu. boje sie, ze to akcesoryjne moze byc przez CAN kontrolowane i obslugiwac tylko akcesoria OEM - tak jak to ma miejsce z manetami czy LED. to bedzie zlacze oznaczone na zalaczonej fotce numerem 1. 
				__________________ buziaki   Ostatnio edytowane przez szynszyll : 22.12.2020 o 19:19 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Honda CRF1100 - 2020?? | karol1989 | CRF 1000 L | 1662 | 05.05.2023 22:54 | 
| Podnóżki pasażera CRF1100 AS | Ocet | Wszystko dla Afryki | 5 | 03.08.2021 18:55 | 
| Światła dzienne CRF1100 AS samoczynnie się wyłączają. | Arkadiusz CRF1100 | NAT - Warsztat | 40 | 04.04.2021 16:27 |