|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,279
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 15 godz 3 min 3 s
|
Jestem po wymianie tłumika skrętu na hyperpro progresywny, Pany to zupełnie inny motocykl, przy ustawieniu tłumienia jedynie na 12 kliknięć (max. to 25 )
Poprawa stabilności przy przyśpieszaniu, przy podniesieniu na koło 100% lepsza Stabilność w pełnym zakresie prędkości o niebo lepsza. Shimy przestała występować również przy tym zakresie co opisywałem 60-80 km/h, a po 1000 km nowej opony jednak wróciła (teraz zniknęła jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki). Tłumienie minimalne w hyperpro na 1 klk jest takie same jak w oryginalnym amorze. Oryginał poszedł do wymiany na gęstszy olej i będzie jako zapas. Wszystkim posiadaczom 1290 R polecam taką zmianę, nie poznacie swojego motocykla. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,537
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 16 godz 21 min 6 s
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 10:45 |