|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 81
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 20k
![]() Online: 6 dni 15 godz 31 min 21 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Połamany
![]() |
![]()
NAT ma bardzo dobrze świecące kierunkowskazy. Niestety nie można ich zamienić bez grubszej rzeźby na byle co.
Kolega próbował kierunki z NAT przeszczepić do innego motoru i dowiedział się boleśnie, że są zasilane napięciem 5-9V. ![]() Tym samym w razie kuku nie da się po taniości w NAT zmienić kierunkowskazów. Czy inne nowe motory hondy też tak mają? Na kloszu są dane prądowe. Ostatnio edytowane przez Artek : 10.09.2020 o 17:46 |
![]() |
![]() |