![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,523
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 13 godz 24 min 9 s
|
![]()
Szalejące kierunki gdy się włączają ze zwłoką to objaw złego ładowania często dużo za dużego (stawiam na okolice 18V) ... czyli regulator.
Oby nie załatwiło to modułu itd... Tak jak piszą chłopaki powyżej - multimetr najtańszy kupić i sprawdzić.
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
problem z elektryką- kierynki, neutral, stop | leszek | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 05.06.2014 19:54 |